F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Benetton B200Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 12 marca 2000
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Malezji - 22 października 2000
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:20
Podwozie:zaprojektowana przez Benetton konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego, przymocowany do tylnej grodzi silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej; lekkie kolumny i zaprojektowane przez Benetton półosie
Tylne zawieszenie:górne z włókna węglowego i dolne ze stali ramiona, sterujące amortyzatorami sprężynowymi zamontowanymi do górnej części obudowy skrzyni biegów z magnezu
System paliwowy:gumowy zbiornik na paliwo ATL zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej
System olejowy:9-litrowy zbiornik olejowy zamontowany w tylnej części konstrukcji skorupowej
System chłodzenia:oddzielne wodne i olejowe chłodnice po obu stronach
Elektronika:opracowana przez Benetton elektronika i oprogramowanie, wliczając kontrolę skrzyni biegów z interfejsami do systemu zarządzającego pracą silnika firmy Magneti Marelli
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego
Opony:Michelin Pilot
Przekładnia:6-biegowa półautomatyczna skrzynia biegów Benetton
Sprzęgło:trzytarczowe
Statystyki bolidu Benetton B200 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2000173420030010Supertec FB02 3.0 V10G. Fisichella, A. Wurz
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2000
Albert Park11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V1095
Albert Park12A. WurzSupertec FB02 3.0 V10147
Interlagos12A. WurzSupertec FB02 3.0 V1013NSsilnik
Interlagos11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V1052
Imola12A. WurzSupertec FB02 3.0 V10119
Imola11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V101911
Silverstone12A. WurzSupertec FB02 3.0 V10209
Silverstone11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V10127
Catalunya12A. WurzSupertec FB02 3.0 V101810
Catalunya11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V10139
Nürburgring11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V1075
Nürburgring12A. WurzSupertec FB02 3.0 V101412kolizja z Herbertem
Monte Carlo12A. WurzSupertec FB02 3.0 V1012NSwypadek
Monte Carlo11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V1083
Gilles Villeneuve11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V10103
Gilles Villeneuve12A. WurzSupertec FB02 3.0 V10149
Magny-Cours12A. WurzSupertec FB02 3.0 V1017NSpoślizg
Magny-Cours11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V10149
Red Bull Ring 11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V108NSkolizja na starcie
Red Bull Ring 12A. WurzSupertec FB02 3.0 V101410
Hockenheim12A. WurzSupertec FB02 3.0 V107NSelektryka/poślizg
Hockenheim11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V103NSkolizja z M. Schumacherem
Hungaroring12A. WurzSupertec FB02 3.0 V101111
Hungaroring11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V107NShamulce/wycofał się
Spa-Francorchamps12A. WurzSupertec FB02 3.0 V101913
Spa-Francorchamps11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V1011NSelektryka
Monza12A. WurzSupertec FB02 3.0 V10135
Monza11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V10911
Indianapolis11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V1015NSsilnik; kara 10-sekundowego postoju w boksach za falstart
Indianapolis12A. WurzSupertec FB02 3.0 V101110
Suzuka12A. WurzSupertec FB02 3.0 V1011NSpoślizg
Suzuka11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V101214
Sepang11G. FisichellaSupertec FB02 3.0 V10139
Sepang12A. WurzSupertec FB02 3.0 V1057
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca