F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BAR 002Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 12 marca 2000
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Malezji - 22 października 2000
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:20
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie:popychacze aktywujące skręcane sprężyny i amortyzatory, wahacze, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Koni (opracowane specjalnie dla zespołu B.A.R)
Koła:O.Z. z magnezu, przednie 305 mm/12 cali, tylne 348 mm/13,7 cali
Opony:Bridgestone Potenza
Hamulce:sześciotłokowe szczęki AP Racing, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem
Kierownica:konstrukcja z włókna węglowego
Siedzenie:z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona)
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 100 kg
Akumulator:kwasowo-ołowiowy 12V 5Ah
Oprzyrządowanie:umiejscowione w kierownicy oprzyrządowanie Pi Research Intelligent, zintegrowany cyfrowy wyświetlacz z mikrofalowym przekazem telemetrii w czasie rzeczywistym
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów, sześć biegów, mechanizm zmiany hydrauliczny
Sprzęgło:trzytarczowe z włókna węglowego AP Racing
Waga:600 kg (z kierowcą)
Wymiary
Przedni/tylny ślad:1800 mm
Rozstaw osi:3020 mm
Długość:4470 mm
Szerokość:1800 mm
Wysokość:950 mm
Statystyki bolidu BAR 002 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2000173420000011Honda RA000E 3.0 V10R. Zonta, J. Villeneuve
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2000
Albert Park23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V10166
Albert Park22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1084
Interlagos22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1010NSskrzynia biegów
Interlagos23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V1089
Imola23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V101412
Imola22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1095
Silverstone23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V1016NSpoślizg
Silverstone22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V101016skrzynia biegów
Catalunya23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V10168
Catalunya22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V106NShydraulika
Nürburgring23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V1018NSpoślizg
Nürburgring22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V109NSsilnik
Monte Carlo22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V10177
Monte Carlo23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V1020NSwypadek
Gilles Villeneuve23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V1088
Gilles Villeneuve22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V10615kolizja z Ralf Schumacherem
Magny-Cours22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1074
Magny-Cours23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V1019NShamulce/poślizg
Red Bull Ring 23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V106NSsilnik; kara 10-sekundowego postoju w boksach za spowodowanie kraks
Red Bull Ring 22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1074
Hockenheim22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1098
Hockenheim23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V1012NSpoślizg; kara 10-sekundowego postoju w boksach za spowodowanie kolizji
Hungaroring23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V101814
Hungaroring22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V101612
Spa-Francorchamps23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V101312
Spa-Francorchamps22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1077
Monza23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V10176
Monza22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V104NSelektryka
Indianapolis23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V10126
Indianapolis22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1084
Suzuka22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1096
Suzuka23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V10189
Sepang23R. ZontaHonda RA000E 3.0 V1011NSsilnik
Sepang22J. VilleneuveHonda RA000E 3.0 V1065
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca