F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BAR 004 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 3 marca 2002
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Monako - 26 maja 2002
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:7
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie:ramiona i popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Koni
Koła:O.Z. z magnezu, przednie szerokie na 325 mm, tylne szerokie na 360 mm
Opony:Bridgestone Potenza
Hamulce:sześciotłokowe szczęki AP Racing, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem
Kierownica:konstrukcja z włókna węglowego
Siedzenie:z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona)
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 100 kg
Paliwo:Elf
Oleje i smary:Nisseki
Akumulator:kwasowo-ołowiowy 12V 5Ah
Instr. w kokpicie:wyświetlacz na kierownicy B.A.R
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów B.A.R - Xtrac, siedem biegów, mechanizm zmiany hydrauliczny
Sprzęgło:trzytarczowe z włókna węglowego AP Racing
System chłodzenia:powietrze/olej - powietrze/chłodnice wodne
Wymiary
Przedni ślad:1460 mm
Tylny ślad:1420 mm
Rozstaw osi:3050 mm
Długość:4550 mm
Szerokość:1800 mm
Wysokość:950 mm
Statystyki bolidu BAR 004 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2002714000009Honda RA002E 3.0 V10J. Villeneuve, O. Panis
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2002
Albert Park11J. VilleneuveHonda RA002E 3.0 V1013NStylne skrzydło/poślizg
Albert Park12O. PanisHonda RA002E 3.0 V1012NSwypadek
Sepang12O. PanisHonda RA002E 3.0 V1018NSsprzęgło
Sepang11J. VilleneuveHonda RA002E 3.0 V10138
Interlagos11J. VilleneuveHonda RA002E 3.0 V101510silnik
Interlagos12O. PanisHonda RA002E 3.0 V1017NSskrzynia biegów
Imola12O. PanisHonda RA002E 3.0 V1012NSprzepustnica
Imola11J. VilleneuveHonda RA002E 3.0 V10107
Catalunya11J. VilleneuveHonda RA002E 3.0 V10157
Catalunya12O. PanisHonda RA002E 3.0 V1013NSukład wydechowy
Red Bull Ring 12O. PanisHonda RA002E 3.0 V109NSsilnik
Red Bull Ring 11J. VilleneuveHonda RA002E 3.0 V101710silnik; kara przejazdu przez boksy za wypchnięcie z toru Frentzena
Monte Carlo12O. PanisHonda RA002E 3.0 V1018NSkolizja z Buttonem
Monte Carlo11J. VilleneuveHonda RA002E 3.0 V1014NSusterka mechaniczna
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca