F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec

Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia

09.07.2018

Hamilton przyjął przeprosiny Raikkonena

Steiner: Incydenty z udziałem Grosjeana stają się frustrujące

Arrivabene: Mercedes i Allison powinni się wstydzić

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes zaprezentował bolid W08 EQ Power+

Nowa konstrukcja stajni z Brackley ujrzała światło dzienne na torze Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 23 lutego 2017, wyświetlenia: 9062<< | lista | T- | T+ | >>


Team Mercedes AMG oficjalnie ujawnił bolid W08 EQ Power+, za którego sterami zasiądą w nadchodzącym sezonie Lewis Hamilton oraz Valtteri Bottas.

Stajnia z Brackley zorganizowała ceremonię prezentacji na torze Silverstone, goszczącym wyścig o Grand Prix Wielkiej Brytanii. Przed oficjalnym przedstawieniem W08 EQ Power+ pokonał pierwsze kilometry dzięki skorzystaniu przez Mercedesa z możliwości organizacji tak zwanego dnia filmowego.

Mercedes W08 EQ Power+ odznacza się w pierwszej kolejności tradycyjnym zakończeniem nosa, zbliżonym swym wyglądem do rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Zgodnie z nowymi regulacjami technicznymi samochód charakteryzuje się bardziej dynamicznym wyglądem ze względu na zwiększenie szerokości nowe kształty przedniego i tylnego skrzydła.

W przeciwieństwie do konstrukcji Saubera, Renalt oraz Force India nowy Mercedes nie posiada tak zwanej płetwy rekina. Inżynierowie z Brackley zdecydowali się jednak na agresywne wyprofilowanie powierzchni bocznych oraz zastosowanie kanału S. Uwagę przykuwają także złożone deflektory. Niezmiennie w barwach sponsorów dominują turkusowe elementy partnera tytularnego ekipy – koncernu Petronas.

Przy okazji prezentacji Mercedes przedstawił nową markę technologiczną – EQ Power+, która będzie wykorzystywana w nowych modelach z rodziny Mercedes-AMG oraz Mercedes-Benz.

Pomimo poważnych zmian w przepisach Srebrne Strzały rozpoczynają przygotowania do tegorocznej kampanii jako jedni z najpoważniejszych faworytów do walki o mistrzowskie tytuły. Szefostwo zespołu zapewnia jednak, że po trzech latach niekwestionowanej dominacji w serii Grand Prix ma pełną świadomość presji wywieranej przez dwójkę najgroźniejszych rywali z czoła stawki: Red Bulla i Ferrari.

„Gdy dochodzi do zmian w przepisach, zawsze niesie to ze sobą szanse i ryzyka. Narzuciliśmy sobie agresywne cele co do tego, w jakim kierunku powinien iść projekt naszego bolidu oraz silnika i pracowaliśmy w pocie czoła, aby osiągnąć założony poziom. Otwartym pozostaje jednak pytanie o to, czy nasze cele wystarczą, by utrzymać się na szczycie. Czy nie dojdzie do sytuacji, w której inne teamy wyjdą z bloków startowych lepiej niż my. Nie możemy mieć co do tego żadnej pewności” – powiedział w jednym z ostatnich wywiadów szef działu sportów motorowych Mercedesa, Toto Wolff.

„Kiedy dochodzi do zmiany przepisów, okresowi przygotowań zawsze towarzyszy wiele sceptycyzmu – każdy kwestionuje swoją pracę, zastanawiając się, czy wystarczająco dobrze wykonuje swoją pracę. Taka mentalność panuje w zespole. Nie sprawia to, że każdy kolejny dzień mija miło i wesoło, ale tak to funkcjonuje” – dodał Austriak opisując okres przygotowań do nadchodzącej kampanii.

Po zaskakującej decyzji Nico Rosberga o odejściu ze sportu po zdobyciu mistrzowskiego tytułu, w styczniu Mercedes potwierdził podpisanie rocznego kontraktu z Valtterim Botasem, który stworzył wyścigowy duet z trzykrotnym czempionem Formuły 1 – Lewisem Hamiltonem. Za kierowanie pracami zespołu odpowiadają niezmiennie Toto Wolff oraz Niki Lauda. Z kolei od początku marca pieczę nad departamentem technicznym fabryki w Brackley obejmie James Allison. Nadzorowanie programu rozwojowego jednostki napędowej Mercedesa w dalszym ciągu spoczywa na barkach Andy'ego Cowella.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.07.2018  Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
09.07.2018  Arrivabene: Mercedes i Allison powinni się wstydzić
09.07.2018  Bottas: Wiedziałem, że stracę prowadzenie na rzecz Vettela
08.07.2018  Vettel: Kolizje Ferrari z Mercedesem nie są wynikiem celowego działania
Tagi:
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
kurcjusz, 24.02.2017 09:54[!]
Mam pytanie.
Czy na tych wszystkich prezentacjach i dniach filmowych widzimy bolidy z nowymi poszerzonymi oponami? Chodzi mi stricte o wielkość/szerokość.
rno2, 24.02.2017 10:24[!]
@kurcjusz Tak.
mati2050, 25.02.2017 13:13[!]
Na stronie Mercedesa dodano zdjęcia bolidu ze studia na białym tle i co ciekawe, ma on na sobie ten "T-Wing" - https://www.merce...arrow-in-the-studio/
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca