CNN debiutuje w Formule 1 z zespołem Lotusa

Tony Fernandes: "Z dumą witamy CNN w rodzinie Lotus Racing"
02.03.1011:38
Inf. prasowa
2813wyświetlenia

Lotus Racing i CNN International ogłosiły dzisiaj nawiązanie współpracy, w ramach której rozpoznawalne na całym świecie logo CNN pojawi się na bolidach T127, kombinezonach i ubraniach kierowców najnowszego zespołu Formuły 1.

Za umowę odpowiedzialne jest dział CNN o nazwie „Partner Solutions Group”, którym kieruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International ds. sprzedaży reklam.

Połączenie dwóch tak ikonicznych i prestiżowych marek, doskonale pasuje do globalnego zasięgu CNN i tego, jak chcemy pozycjonować nasz brand - powiedział Raad. Współpraca z Lotus Racing wprowadza CNN w nową erę marketingu i promocji, która pozwoli nam dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie.

Tony Fernandes, szef zespołu Lotus Racing Team skomentował Z dumą witamy CNN w rodzinie Lotus Racing. Współpraca z tak prestiżową marką, którą znają miliony ludzi na całym świecie i która stanowi jedno z głównych źródeł informacji o bieżących wydarzeniach, świadczy o tym, że mamy pozytywny wpływ na globalny biznes. Zespół i ja cieszymy się ze przyszłej współpracy z CNN nad ekscytującymi kampaniami.

CNN Worldwide jest częścią Turner Broadcasting System, Inc., należącego do Time Warner Company. To rzetelne źródło wiadomości i informacji, cieszące się zaufaniem na całym świecie. CNN Worldwide dostępne jest przez dziewięć sieci kablowych i satelitarnych; jedną prywatą sieć wewnętrzną; dwie sieci radiowe; urządzenia bezprzewodowe na całym świecie; CNN Digital Network - najczęściej odwiedzany portal informacyjny w Stanach Zjednoczonych; CNN Newsource - zintegrowaną platformę dystrybucji informacji, oraz poprzez strategiczne partnerstwa z innymi mediami zarówno telewizjami jaki i mediami cyfrowymi.

Źródło: Informacja prasowa CNN International

OSTATNIE POKREWNE TEMATY