Webber nie wyklucza opuszczenia Red Bulla

Australijczyk stwierdził jedynie, iż jest 'dobra szansa' na to, że będzie w RBR za rok
06.11.1010:10
Grzegorz Filiks
3576wyświetlenia

Mark Webber w piątek nie zaprzeczył kategorycznie pogłoskom, że chce opuścić zespół Red Bull Racing po zakończeniu wyścigu w Abu Zabi, który odbędzie się w następną niedzielę.

Australijczyk w czwartek ze złością zarzucił kierownictwu swojej stajni skupianie się na Sebastianie Vettelu. Media podłapały temat i teraz największą plotką na padoku jest to, że Webber przygotowuje się do odejścia z RBR.

Istnieje również możliwość całkowitego wycofania się 34-latka z F1, szansa ta znacznie wzrosłaby, gdyby Mark sięgnął w tym roku po tytuł, ponieważ zawsze powtarzał, że chciałby odejść będąc na szczycie. Niektórzy uważają także, że kierowca z antypodów mógłby zasilić szeregi Ferrari w miejsce nie najlepiej radzącego sobie w tym sezonie Felipe Massy.

Webber spytany przez BBC Sport, czy opuści swoją stajnię mimo podpisanego kontraktu na rok 2011, odpowiedział: To naprawdę bardzo duży krok do wykonania. Jeżeli nadal będę cieszył się jazdą i spisywał bardzo dobrze, to oczywiście zobaczycie mnie tutaj za rok. Jednakże w oddzielnym wywiadzie kierowca Red Bulla stwierdził, iż jest jedynie dobra szansa na to, że pozostanie w swojej ekipie na przyszły sezon.

Źródło: motorsport.com

KOMENTARZE

35
Nirnroot
06.11.2010 04:51
@magiel666 - Przypomnę Ci, że wtedy SV jechał jako jedyny z 'czołówki' na ustawieniach deszczowych, a McL, Fer i inni nie... ;) Nie umniejsza mu to super zdolności, ale to nie był cud nad cuda ;))
magiel666
06.11.2010 04:30
Simi Hamilton widze nie budzi Twoich wątpliwości :D Tak uważam, choć go strasznie nie lubie. A Vettel w wozach które wyminiłeś pewnie też by sobie poradził. A czemu tak uważam? Przypomne pewien wyścig, gdy jeździł w Toro Rosso.
Nirnroot
06.11.2010 03:37
Webbo w SFM, a Felipe do RBR? Dla mnie rewelacja! :)) Chociaż trochę byłoby szkoda, jakby Massinho nie sięgnął po MŚ w Ferrari...
Simi
06.11.2010 02:39
Z tym genialne to trochę przesadziłes jak dla mnie. Nie wiemy jak Vettel spisywałby sie w takim Ferrari czy McLarenie.
magiel666
06.11.2010 02:05
moim zdaniem Webber to taki kierowca jak Button. Bez fajerwerków, ale za to BARDZO solidny. A Vettel, Hamilton to genialne dzieciaki ze sporym ładunkiem szaleństwa i nieobliczalności, co jest bardziej "medialne". I dlatego wbrew temu co mówią zespoły, mogą mieć trochę lepiej, bo nie ma co się oszukiwać jakich kierowców wolą sponsorzy.
FelipeF1.
06.11.2010 01:44
@tomekzzar walczył by o tytuł
Kamikadze2000
06.11.2010 01:10
Mark to dobry i solidny kierowca, który zasługuje na tytuł! Co z tego, że ma najlepszy bolid!? Tak na prawdę ten wóz jest tylko dobry w kwalifikacjach, gdyż w wyścigu wiele razy mieli z nim problemy. Do tego dochodzi nie najlepszy silnik Renault (nie oszukujmy się - francuska marka nie dorasta do pięt Ferce i Mercowi). ;) Osobiście mam nadzieje, że Mark sięgnie po tytuł!!! Wszystko zależy przede wszystkim od zespołu, który wiadomo, za kim stoi murem. ;)
tomekzzar
06.11.2010 12:46
@FelipeF1... a kto jakby jezdził w redbulu nie walczyłby o tytuł?
FelipeF1.
06.11.2010 12:35
@tomekzzar Jakby Kubica był w RBR to by walczył o tytuł a jak sam Robert przyznał że z Renówką ma małe szanse na zdobycie tytułu
tomekzzar
06.11.2010 12:32
@FelipeF1.....idąc tym tokiem rozumowania gdyby Kubica był taki dobry jak niektórzy piszą to czy nie powinien walczyc o tytuł a nie rywalizowac o 7 miejsce...
FelipeF1.
06.11.2010 12:27
@dxxx91 Sorry za tą wypowiedz ale zanim ja zdecydowałem sie napisac to ty już napisałes "tak THC, dobrze kombinujesz, to jest chol...a ironia, bo czytając niektóre wypowiedzi nie można tego inaczej skomentować. Jakby Webber był faktycznie taki beznadziejny, to nie jeździł by tyle lat w F1 i nie walczyłby drugi sezon z rzędu o mistrzostwo."
Lui
06.11.2010 12:16
sAYo <-- zgadzam się z Tobą w pełni. Już dawno miałem takie zdanie o Weberze i nie tylko o nim. Niektórzy kierowcy po prostu nie mają charyzmy, jaj i dosyć talentu by zostać mistrzami świata, tak jak np. Felipe Massa. Dla mnie mistrzem jest ten kto ma właśnie te cechy, tak jak Alonso, Hamilton i Vettel (który może nie w tym sezonie, ale zostanie mistrzem świata). Co ciekawe najbardziej utalentowanym i charyzmatycznymi zawodnikami są ci, których powszechnie uważa się za buńczucznych i nie lubianych. Oczywiście są wyjątki od tej reguły. Takie jest moje osobiste zdanie w tym temacie.
tomekzzar
06.11.2010 12:01
Webber w mojej ocenie nie jest wartosciowym kierowcą ,nie ma szans żeby po przeniesieniu do słabszego bolidu miał wpływ na klasyfikacje,mało tego uważam że Hulkenberg,Barichello itd..są lepszymi kierowcami pod każdym względem,Redbull nie powinien trzymac takiej fajtłapy,każdy kierowca f1 umiiałby punktowac mając taki bolid jaki ma australijczyk,....Lotus..najchętniej na jego miejscu widziałbym Raikonnena.......zapomniałbym w Brazyli może byc ciemno tak wiec niewiem czy ten orzeł wystartuje
Kachol_S1000RR
06.11.2010 11:57
sAYo masz jako jedyny inne zdanie jak wszyscy tutaj,ale to twoje wiec mysl sobie jak chcesz,nikt Ci tego ne zabrania aczkolwiek od prawdy lezysz baaardzo daleko,ale jak juz wspomnialem to tylko Twoje zdanie-naciesz sie nim :)
AleQ
06.11.2010 11:56
sAYo Masz rację . Wielu kibicuje Kangurowi , bo Vettel jest jaki jest .Ale trzeba powiedzieć obiektywnie ,że to Niemiec jest przyszłością a nie Webber ,który zapewne juz w tym roku oleje Red Bulla i może gdzieś pójdzie albo na emeryturę przejdzie. Korea pokazuje ,że Webbo (nie)stety nie zasługuje na tytuł jak chłopczyk z nr. 5 na nosie RB6.
Simi
06.11.2010 11:54
zaSchumiony - skąd wiesz, że jest lepszy? Na razie, Robert nic wielkkiego nie pokazał, bo nie miał takiego bolidu, który by mu na to pozwolił. sAYo - w porządku, do niczego cię nie namawiam, twierdzę jednak, że nie masz racji.
sAYo
06.11.2010 11:44
Tak mi się nasuwa jedna myśl, skoro jest takim dobrym kierowcą jak niektórzy piszą czemu nie walczył z najlepszymi gdy jeździł w Williamsie czy Jaguarze? Tylko mi nie piszcie że to wina bolidu bo patrząc na porównianie z kolegami zespołowymi też jakoś wybitnie nie błyszczał.w 2005 jeździł podobnie jak Heidfeld a w 2006 debiutant Rosberg nieraz potrafił go objechać. Więc co naglę się chłopakowi odmieniło? Zjadł dwie miseczki talenu i od dwóch lat walczy o mistrza? NIE! On niczym nie różni się od ww. kierowców tylko ma leszy sprzęt a i tak nie umie go wykorzystać. P.S. I tak nie przekonam wszytskich więc pozwólcie mi mieć swoje zdanie na temat Webbera i nie próbujcie na siłę wyprowadzać mnie z (jak wam się wydaje) błędu.
dxx91
06.11.2010 11:14
@FelipeF1: czytasz wszystkie wypowiedzi? Dwa posty niżej napisałem, że to była ironia...
zaSchumiony
06.11.2010 11:05
jeśli do Ferrari to nie Webber a Kubica, po co nam stary dziadek, a Kubica i tak lepszy
FelipeF1.
06.11.2010 11:05
@dxx91 G**no prawda co piszesz o Weberze i Vettelu. Nigdy nie lubiłem Vettela według mnie to jest rozwydrzony dzieciak a Webber nie jest beznadziejnym kierowcą jak by nim był to by nie walczył o tytuł
Vagabond
06.11.2010 11:01
Doprawdy? Myślę, że powinni być raczej zadowoleni :P Webber to bardzo dobry kierowca i w pełni zasłużył na tytuł.
dxx91
06.11.2010 10:59
tak THC, dobrze kombinujesz, to jest chol...a ironia, bo czytając niektóre wypowiedzi nie można tego inaczej skomentować. Jakby Webber był faktycznie taki beznadziejny, to nie jeździł by tyle lat w F1 i nie walczyłby drugi sezon z rzędu o mistrzostwo.
THC-303
06.11.2010 10:55
Button jest słaby? Ironia, dobrze kombinuję, nie ;) Button czy Barrichello powinni się za porównanie do Webbera obrazić.
dxx91
06.11.2010 10:54
Fakt, Webber jest beznadziejnym kierowcą, rozbija bolidy i bezczelnie rozbija innym bolidy. Kompletnie nie zasługuje na mistrzostwo, a jest tak wysoko, ponieważ ma najlepszy bolid. Vettelek jest najlepszy, tylko biedactwo ma pecha i PRZEGRYWA z tym beznadziejnym "kangurem". Button też jest strasznie słaby, co pokazuje w tym sezonie, prawda?
THC-303
06.11.2010 10:54
IMO w tej chwili bolid RBR wykorzystałby każdy oprócz Senny, Pietrowa i Sakona ;)
Sar trek
06.11.2010 10:50
Zdobędzie najwięcej punktów - będzie Mistrzem Świata. Proste i logiczne. Mistrz Świata to mistrz świata. Można przegrać tytuł mając najlepszy nawet bolid, więc jeśli wygra, to wygra sprawiedliwie, zgodnie z zasadami. Na tytuł by nie zasługiwał, gdyby z premedytacją wypchnął z toru głównego rywala w walce o tytuł i przez to go zdobył. Natomiast, skoro ma najlepszy bolid, to nie oznacza, że odrazu jest po mistrzostwach, bo ten bolid trzeba jeszcze umiejętnie wykorzystać.
THC-303
06.11.2010 10:45
Ej, ludziska czy ja dobrze czytam. Czy Wy nie zgadzacie się z tym, że Mark na mistrza nie zasłuzył? No wyobraźcie sobie, że nie zasłużył. Bo ma bolid najlepszy na każdym poza Monzą torze. I musi walczyć z Alonso czy Hamiltonem. To ma być mistrz? God damn it...
francorchamps
06.11.2010 10:37
jan5 odfortepiań się od Ojca, Babki i dziadka... Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia poza swoimi doskonałymi w swoim mniemaniu żartami to idź do Polsatu i zabij kogoś śmiechem...
Simi
06.11.2010 10:34
sAYo - jak kierowca walczący o tytuł może być słaby? Zawsze najbardziej śmieszą mnie takie komentarze. Button jest słaby, Webber jest słaby i Barichello też... Co to za gadanie? Słaby był Ide, Pease itd. Mark może nie jest kierowcą kalibru Alonso, czy choćby Hamiltona, ale podobnie jak Button, czy Rubens jest dobrym kierowcą, który w czołowym bolidzie potrafi wygrywać i walczyć o najwyższe laury. Wiem, że każdy ma swoją opinię, ale ta jest bardzo bzdurna. Powiesz zapewne, że taki Alonso w RBR-u miałby już tytuł - w porządku, Mark nie jest Wielkim Mistrzem, ale jest porządnym kierowcą.
sAYo
06.11.2010 09:51
maciej - po co ta prowokacja? To moja opinia i ją wyrażam, nie agituje poparcia i bezgranicznego oddania jednemu kierowcy. Cenie wielu i wielu uważam za słabych. Weber według mnie należy do tych drugich.
archibaldi
06.11.2010 09:48
Obie strony już się męczą i Marka nie będzie w RBR w 2011
jan5
06.11.2010 09:37
maciej ojciec kubicy na kosiarce __________________ Ostrzeżenie za pisanie bezsensownych komentarzy /// r85
maciej
06.11.2010 09:33
Z chęcią zobaczyłbym Go w Renault :) sAYo - a kto Twoim zdaniem jest godzien tego tytułu prócz Kubicy ? ;D
sAYo
06.11.2010 09:28
I dobrze. Niech odchodzi. Ja po nim płakać nie będę bo nigdy nie lubiłem gościa i nie uważam że jest godzien mistrza świata.
jan5
06.11.2010 09:27
tak jak to napisałem wczoraj pod jakimś postem red bull łapie hunkelberga albo bierze buemiego wtedy weber do renault