GRAN PREMIO DE LA REPUBLICA ARGENTINA 1974
Autodromo Oscar Alfredo Gálvez13 stycznia

Długość toru: 5,968 kmLiczba okrążeń: 53Pełny dystans: 316,304 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Denny Hulme 653 okr. 1h41m02,010
2.
Niki Lauda 1253 okr. +0:09,270
3.
Clay Regazzoni 1153 okr. +0:20,410
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +9 | Denny Hulme 6 | McLaren M23 | 53 | 1h41m02,010 | 0 | |
2 | +6 | Niki Lauda 12 | Ferrari 312B3 | 53 | +0:09,270 | 0 | |
3 | -1 | Clay Regazzoni 11 | Ferrari 312B3 | 53 | +0:20,410 | 0 | |
4 | +5 | Mike Hailwood 33 | McLaren M23 | 53 | +0:31,790 | 0 | |
5 | +9 | Jean-Pierre Beltoise 14 | BRM P160E | 53 | +0:51,840 | 0 | |
6 | +9 | Patrick Depailler 4 | Tyrrell 005 | 53 | +1:52,480 | 0 | |
7 | -1 | Carlos Reutemann 7 | Brabham BT44 | 52 | +1 okr. | 0 | |
8 | +11 | Howden Ganley 10 | March 741 | 52 | +1 okr. | 0 | |
9 | +12 | Henri Pescarolo 15 | BRM P160E | 52 | +1 okr. | 0 | |
10 | -7 | Emerson Fittipaldi 5 | McLaren M23 | 52 | +1 okr. | 0 | |
11 | +14 | Guy Edwards 27 | Lola T370 | 51 | +2 okr. | 0 | |
12 | +8 | John Watson 28 | Brabham BT42 | 49 | +4 okr. | 0 | |
13 | -12 | Ronnie Peterson 1 | Lotus 72E | 48 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Graham Hill 26 | Lola T370 | 45 | silnik | 0 | |||
Jacky Ickx 2 | Lotus 72E | 36 | sprzęgło | 0 | |||
Richard Robarts 8 | Brabham BT44 | 36 | skrzynia biegów | 0 | |||
Hans-Joachim Stuck 9 | March 741 | 31 | sprzęgło | 0 | |||
Francois Migault 37 | BRM P160E | 31 | wyciek wody | 0 | |||
Jody Scheckter 3 | Tyrrell 006 | 25 | silnik | 0 | |||
Carlos Pace 18 | Surtees TS16 | 21 | zawieszenie | 0 | |||
Arturo Merzario 20 | Williams FW01 | 19 | przegrzanie | 0 | |||
James Hunt 24 | March 731 | 11 | przegrzanie | 0 | |||
Jochen Mass 19 | Surtees TS16 | 10 | silnik | 0 | |||
Peter Revson 16 | Shadow DN3 | 1 | kolizja z Hailwoodem i Regazzonim | 0 | |||
Jean-Pierre Jarier 17 | Shadow DN1 | 0 | kolizja z Revsonem | 0 |
Najszybsze okrażenie: Clay Regazzoni (Ferrari 312B3) - 1:52,100 na 38 okr.