CAESARS PALACE GRAND PRIX 1982
Caesar's Palace25 września

Długość toru: 3,65 kmLiczba okrążeń: 75Pełny dystans: 273,750 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:17,821 - Carlos Reutemann (Williams FW07C), 1981Najszybsze okrążenie wyścigu1:20,156 - Didier Pironi (Ferrari 126CK), 1981Największa średnia prędkość wyścigu157,703 km/h - Alan Jones (Williams FW07C), 1981
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michele Alboreto 375 okr. 1h41m56,888
2.
John Watson 775 okr. +0:27,292
3.
Eddie Cheever 2575 okr. +0:56,450
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +2 | Michele Alboreto 3 | Tyrrell 011 | 75 | 1h41m56,888 | 0 | |
| 2 | +7 | John Watson 7 | McLaren MP4/1B | 75 | +0:27,292 | 0 | |
| 3 | +1 | Eddie Cheever 25 | Ligier JS19 | 75 | +0:56,450 | 0 | |
| 4 | -3 | Alain Prost 15 | Renault RE30B | 75 | +1:06,648 | 0 | |
| 5 | +1 | Keke Rosberg 6 | Williams FW08 | 75 | +1:11,375 | 0 | |
| 6 | +8 | Derek Daly 5 | Williams FW08 | 74 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | +10 | Marc Surer 29 | Arrows A5 | 74 | +1 okr. | 0 | |
| 8 | +11 | Brian Henton 4 | Tyrrell 011 | 74 | +1 okr. | 0 | |
| 9 | +9 | Andrea de Cesaris 22 | Alfa Romeo 182 | 73 | +2 okr. | 0 | |
| 10 | +6 | Bruno Giacomelli 23 | Alfa Romeo 182 | 73 | +2 okr. | 0 | |
| 11 | +12 | Mauro Baldi 30 | Arrows A4 | 73 | +2 okr. | 0 | |
| 12 | +13 | Rupert Keegan 17 | March 821 | 73 | +2 okr. | 0 | |
| 13 | +11 | Raul Boesel 18 | March 821 | 69 | +6 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Manfred Winkelhock 9 | ATS D5 | 62 | niesklasyfikowany | 0 | |||
| Niki Lauda 8 | McLaren MP4/1B | 53 | silnik | 0 | |||
| Tommy Byrne 33 | Theodore TY02 | 39 | poślizg | 0 | |||
| Derek Warwick 35 | Toleman TG183 | 32 | zapłon | 0 | |||
| Elio de Angelis 11 | Lotus 91 | 28 | silnik | 0 | |||
| Mario Andretti 28 | Ferrari 126C2 | 26 | tylne zawieszenie/poślizg | 0 | |||
| Nelson Piquet 1 | Brabham BT50 | 26 | silnik | 0 | |||
| Rene Arnoux 16 | Renault RE30B | 20 | silnik | 0 | |||
| Riccardo Patrese 2 | Brabham BT50 | 17 | sprzęgło | 0 | |||
| Nigel Mansell 12 | Lotus 91 | 8 | kolizja z Baldim | 0 | |||
| Jacques Laffite 26 | Ligier JS19 | 5 | zapłon | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Michele Alboreto (Tyrrell 011) - 1:19,639 na 59 okr.