MOBIL 1 GRAND PRIX DE FRANCE 1998
Circuit de Nevers Magny-Cours28 czerwca

Długość toru: 4,25 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 301,750 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:13,864 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:17,070 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu190,299 km/h - Damon Hill (Williams FW18), 1996
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michael Schumacher 371 okr. 1h34m45,026
2.
Eddie Irvine 471 okr. +0:19,575
3.
Mika Hakkinen 871 okr. +0:19,747
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Michael Schumacher 3 | Ferrari F300 | 71 | 1h34m45,026 | 0 | |
2 | +2 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F300 | 71 | +0:19,575 | 0 | |
3 | -2 | Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/13 | 71 | +0:19,747 | 0 | |
4 | +1 | Jacques Villeneuve 1 | Williams FW20 | 71 | +1:06,965 | 0 | |
5 | +5 | Alex Wurz 6 | Benetton B198 | 70 | +1 okr. | 0 | |
6 | -3 | David Coulthard 7 | McLaren MP4/13 | 70 | +1 okr. | 0 | |
7 | +4 | Jean Alesi 14 | Sauber C17 | 70 | +1 okr. | 0 | |
8 | +5 | Johnny Herbert 15 | Sauber C17 | 70 | +1 okr. | 0 | |
9 | = | Giancarlo Fisichella 5 | Benetton B198 | 70 | +1 okr. | 0 | |
10 | +4 | Rubens Barrichello 18 | Stewart SF2 | 69 | +2 okr. | 0 | |
11 | +5 | Olivier Panis 11 | Prost AP01 | 69 | +2 okr. | 0 | |
12 | +3 | Jos Verstappen 19 | Stewart SF2 | 69 | +2 okr. | 0 | |
13 | +6 | Mika Salo 17 | Arrows A19 | 69 | +2 okr. | 0 | |
14 | +3 | Pedro Diniz 16 | Arrows A19 | 69 | +2 okr. | 0 | |
15 | -7 | Heinz-Harald Frentzen 2 | Williams FW20 | 68 | +3 okr. | 0 | |
16 | -10 | Ralf Schumacher 10 | Jordan 198 | 68 | +3 okr. | 0 | |
17 | +4 | Shinji Nakano 22 | Minardi M198 | 65 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Toranosuke Takagi 21 | Tyrrell 026 | 60 | silnik | 0 | |||
Jarno Trulli 12 | Prost AP01 | 55 | poślizg | 0 | |||
Esteban Tuero 23 | Minardi M198 | 41 | skrzynia biegów | 0 | |||
Damon Hill 9 | Jordan 198 | 19 | hydraulika | 0 | |||
Ricardo Rosset 20 | Tyrrell 026 | 16 | hydraulika | 0 |
Najszybsze okrażenie: David Coulthard (McLaren MP4/13) - 1:17,523 na 59 okr.