WARSTEINER GROSSER PREIS VON LUXEMBOURG 1998
Nürburgring27 września

Długość toru: 4,556 kmLiczba okrążeń: 67Pełny dystans: 305,252 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:16,602 - Mika Hakkinen (McLaren MP4/12), 1997Najszybsze okrążenie wyścigu1:18,805 - Heinz-Harald Frentzen (Williams FW19), 1997Największa średnia prędkość wyścigu200,244 km/h - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Mika Hakkinen 867 okr. 1h32m14,789
2.
Michael Schumacher 367 okr. +0:02,212
3.
David Coulthard 767 okr. +0:34,164
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +2 | Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/13 | 67 | 1h32m14,789 | 0 | |
2 | -1 | Michael Schumacher 3 | Ferrari F300 | 67 | +0:02,212 | 0 | |
3 | +2 | David Coulthard 7 | McLaren MP4/13 | 67 | +0:34,164 | 0 | |
4 | -2 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F300 | 67 | +0:58,183 | 0 | |
5 | +2 | Heinz-Harald Frentzen 2 | Williams FW20 | 67 | +1:00,248 | 0 | |
6 | -2 | Giancarlo Fisichella 5 | Benetton B198 | 67 | +1:01,360 | 0 | |
7 | +1 | Alex Wurz 6 | Benetton B198 | 67 | +1:04,790 | 0 | |
8 | +1 | Jacques Villeneuve 1 | Williams FW20 | 66 | +1 okr. | 0 | |
9 | +1 | Damon Hill 9 | Jordan 198 | 66 | +1 okr. | 0 | |
10 | +1 | Jean Alesi 14 | Sauber C17 | 66 | +1 okr. | 0 | |
11 | +1 | Rubens Barrichello 18 | Stewart SF2 | 65 | +2 okr. | 0 | |
12 | +3 | Olivier Panis 11 | Prost AP01 | 65 | +2 okr. | 0 | |
13 | +5 | Jos Verstappen 19 | Stewart SF2 | 65 | +2 okr. | 0 | |
14 | +2 | Mika Salo 17 | Arrows A19 | 65 | +2 okr. | 0 | |
15 | +5 | Shinji Nakano 22 | Minardi M198 | 65 | +2 okr. | 0 | |
16 | +3 | Toranosuke Takagi 21 | Tyrrell 026 | 65 | +2 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Esteban Tuero 23 | Minardi M198 | 56 | silnik | 0 | |||
Ralf Schumacher 10 | Jordan 198 | 53 | hamulce/poślizg | 0 | |||
Johnny Herbert 15 | Sauber C17 | 37 | silnik | 0 | |||
Ricardo Rosset 20 | Tyrrell 026 | 36 | silnik | 0 | |||
Jarno Trulli 12 | Prost AP01 | 6 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Pedro Diniz 16 | Arrows A19 | 6 | hydraulika | 0 |
Najszybsze okrażenie: Mika Hakkinen (McLaren MP4/13) - 1:20,450 na 25 okr.