Philip Morris podpisze nową umowę sponsorską z Ferrari?
Takie plotki pojawiły się w ubiegłym tygodniu podczas imprezy w Madonna di Campiglio
18.01.1017:19
2650wyświetlenia

W ubiegłym tygodniu podczas imprezy narciarskiej Wrooom w Madonna di Campiglio pojawiły się plotki, że koncern tytoniowy Philip Morris zamierza podpisać nową umowę sponsorską z zespołem Ferrari, mającą obowiązywać od roku 2012.
Dotychczas przewidywano, że po wygaśnięciu obecnej umowy pod koniec przyszłego roku nowym sponsorem tytularnym stajni z Maranello stanie się hiszpański bank Santander.
Wygląda jednak na to, że Philip Morris zdecydował się na kontynuację współpracy i jeszcze przez jakiś czas będziemy oglądali charakterystyczny biało-czerwony kod paskowy na bolidach Ferrari, który - jak wykazują badania - wciąż kojarzy się ludziom z marką Marlboro, a oficjalna nazwa zespołu nadal będzie brzmiała Scuderia Ferrari Marlboro.
Philip Morris jest jednym z najstarszych sponsorów w Formule 1, pierwszą umowę podpisawszy w 1972 roku z zespołem BRM. Po trzech latach współpracy bez większych sukcesów logo Marlboro pojawiło się na krótko na bolidach Franka Williamsa, a następnie firma podpisała umowę z McLarenem, która trwała aż do 1996 roku i przyniosła obu stronom wiele sukcesów. Później Marlboro widoczne było już tylko na bolidach Ferrari, a była to kontynuacja współpracy rozpoczętej pod koniec lat 70. ubiegłego wieku, która z czasem zaczęła się rozrastać.
Zakaz reklamy wyrobów tytoniowych w sporcie oznacza, że Marlboro może występować już tylko w nazwie zespołu, co w połączeniu z biało-czerwonym kodem paskowym na bolidach najwyraźniej oznacza jednak, że producent tej marki ma z tego nadal spore korzyści.
Źródło: joesaward.wordpress.com
KOMENTARZE