Ferrari zaprezentowało zmodyfikowane malowanie bolidu

Na karoserii SF71H pojawią się loga Mission Winnow - nowej inicjatywy Philip Morris.
04.10.1808:11
Nataniel Piórkowski
4390wyświetlenia


Ferrari zaprezentowało zmodyfikowane malowanie tegorocznego bolidu SF71H.

Schemat kolorystyczny powstał we współpracy Philip Morris International - głównym sponsorem Sucderii. W ubiegłym roku Ferrari ogłosiło przedłużenie współpracy z koncernem, podkreślając, że partnerstwo będzie koncentrować się wyłącznie na rozwoju świata wolnego od dymu papierosowego.

Na Suzuce zaprezentowano jednak malowanie Mission Winnow, które promuje zupełnie nową inicjatywę Philip Morris w zakresie nauki, technologii i innowacji. Mission Minnow ma być próbą wykorzystania tych metod w celu dążenia do lepszej przyszłości.

Szef Scuderii - Maurizio Arivabene, powiedział: Chciałbym podziękować Philip Morris, ponieważ od samego początku sezonu miał prawo do umieszczenia swych reklam na karoserii całego bolidu. Poszanowali barwy bolidu, pozostawili go czerwonym.

Powód jest prosty. Powiedzieli nam, że nie mają powodów do pośpiechu, nasza firma się zmienia, kroczymy w nowym kierunku, inaugurujemy nową misję. Ferrari i Philip Morris dążą do lepszego. Dążą do lepszych wewnętrznych osiągów. Nieustannego uczenia się i wyciągania wniosków z błędów. Chcemy iść naprzód, chcemy dobrze sobie radzić. Możecie powiedzieć: "OK, ale nie zdobywacie jeszcze mistrzostwa". W porządku, ale się uczymy. Jeśli w przyszłości chcesz zdobyć tytuł, to musisz się uczyć.

Mission Winnow to nawiązanie do obróbki zebranego zboża (w języku angielskim: "winnowing") - procesu, który ma za zadanie "oddzielać ziarno od plew".

Riccardo Parino, wiceprezes Philip Morris do spraw partnerstw o charakterze globalnym, powiedział: Po dziesięciu latach wracamy do F1 z nową inicjatywą. Chcemy zaznaczyć, że logo, cała kampania, nie jest związana z żadnymi wyrobami tytoniowymi. Ma ona związek z nami. Nasza firma się zmieni. Zmierzamy w kierunku zupełnie nowym inicjatywom, mającym zapewnić lepszą przyszłość. To bardzo ważne, aby być w tym czasie z Ferrari. Ferrari to przykład pasji i ciągłego doskonalenia. To nasze fundamenty na przyszłość.

KOMENTARZE

8
Tatabasi
04.10.2018 09:37
@JuJu_Hound ja specjalnie szukałem po kioskach John Players Special. Tak mnie urzekło czarno-złote malowanie Lotusa :-)
Siux
04.10.2018 09:21
@Haifisch7734 no sh#t, Sherlock :)
slipstream
04.10.2018 07:37
Ładne to "longo" na kombinezonach. Wygląda w sumie jak ślad po oponie, jakby ktoś po kierowcach przejechał...
Haifisch7734
04.10.2018 07:21
Nikt nie zauważył drugiego przesłania w tej nazwie. Mission Winnow - Mission Win Now - Misja wygraj teraz :D
phoodgie
04.10.2018 07:06
Misja Młucka ;) BTW. Czy nie wystarczy Ferrari już tej nauki? Czas na wyniki!
marios76
04.10.2018 07:03
A jednak nadal czerwone. Jestem zawiedziony... ;)
rno2
04.10.2018 06:26
Co za bełkot. Oczywiście mam na myśli wypowiedzi Phillip Morris, a nie @JuJu_Hound :D
JuJu_Hound
04.10.2018 06:18
Mam wyścig na Monzy z 1993 roku gdzie jest wywiad z Senną, jeżdżącym wtedy w Marlboro McLarenie, a z tyłu za nim stoi młody przedstawiciel Philip Morris, jeszcze wtedy nie siwy, Maurizio Arivabene. Niezły easter egg. Przerażające, na dzisiejsze czasy, że jako dzieciak w latach 80-tych nosiłem czapeczkę Philip Morris, nie wiedząc w sumie co to jest, a gdybym nawet wiedział, to pewnie ja i nikt by mi jej nie zdjął bo wtedy nie było to kontrowersyjne.