GRANDE PREMIO DE PORTUGAL 1984
Circuito do Estoril21 października

Długość toru: 4,35 kmLiczba okrążeń: 70Pełny dystans: 304,500 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Alain Prost 770 okr. 1h41m11,753
2.
Niki Lauda 870 okr. +0:13,425
3.
Ayrton Senna 1970 okr. +0:20,042
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Alain Prost 7 | McLaren MP4/2 | 70 | 1h41m11,753 | 0 | |
2 | +9 | Niki Lauda 8 | McLaren MP4/2 | 70 | +0:13,425 | 0 | |
3 | = | Ayrton Senna 19 | Toleman TG184 | 70 | +0:20,042 | 0 | |
4 | +4 | Michele Alboreto 27 | Ferrari 126C4 | 70 | +0:20,317 | 0 | |
5 | = | Elio de Angelis 11 | Lotus 95T | 70 | +1:32,169 | 0 | |
6 | -5 | Nelson Piquet 1 | Brabham BT53 | 69 | +1 okr. | 0 | |
7 | = | Patrick Tambay 15 | Renault RE50 | 69 | +1 okr. | 0 | |
8 | +4 | Riccardo Patrese 22 | Alfa Romeo 184T | 69 | +1 okr. | 0 | |
9 | +8 | Rene Arnoux 28 | Ferrari 126C4 | 69 | +1 okr. | 0 | |
10 | +9 | Manfred Winkelhock 2 | Brabham BT53 | 69 | +1 okr. | 0 | |
11 | -1 | Stefan Johansson 20 | Toleman TG184 | 69 | +1 okr. | 0 | |
12 | +8 | Andrea de Cesaris 26 | Ligier JS23B | 69 | +1 okr. | 0 | |
13 | +10 | Gerhard Berger 14 | ATS D7 | 68 | +2 okr. | 0 | |
14 | +1 | Jacques Laffite 5 | Williams FW09B | 67 | +3 okr. | 0 | |
15 | +10 | Mauro Baldi 21 | Spirit 101 | 66 | +4 okr. | 0 | |
16 | +8 | Jo Gartner 30 | Osella FA1F | 65 | +5 okr. | 0 | |
17 | -3 | Eddie Cheever 23 | Alfa Romeo 184T | 64 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Piercarlo Ghinzani 24 | Osella FA1F | 60 | silnik | 0 | |||
Nigel Mansell 12 | Lotus 95T | 52 | hamulce/poślizg | 0 | |||
Derek Warwick 16 | Renault RE50 | 51 | skrzynia biegów | 0 | |||
Philippe Streiff 33 | Renault RE50 | 48 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Keke Rosberg 6 | Williams FW09B | 39 | silnik | 0 | |||
Francois Hesnault 25 | Ligier JS23 | 31 | elektryka | 0 | |||
Thierry Boutsen 18 | Arrows A7 | 24 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Jonathan Palmer 10 | RAM 02 | 19 | skrzynia biegów | 0 | |||
Marc Surer 17 | Arrows A7 | 8 | elektryka | 0 | |||
Philippe Alliot 9 | RAM 02 | 2 | silnik | 0 |
Najszybsze okrażenie: Niki Lauda (McLaren MP4/2) - 1:22,996 na 51 okr.