FUJI TELEVISION JAPAN GRAND PRIX 1987
Suzuka Circuit01 listopada

Długość toru: 5,859 kmLiczba okrążeń: 51Pełny dystans: 298,809 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Gerhard Berger 2851 okr. 1h32m58,072
2.
Ayrton Senna 1251 okr. +0:17,384
3.
Stefan Johansson 251 okr. +0:17,694
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Gerhard Berger 28 | Ferrari F1-87 | 51 | 1h32m58,072 | 0 | |
2 | +5 | Ayrton Senna 12 | Lotus 99T | 51 | +0:17,384 | 0 | |
3 | +6 | Stefan Johansson 2 | McLaren MP4/3 | 51 | +0:17,694 | 0 | |
4 | = | Michele Alboreto 27 | Ferrari F1-87 | 51 | +1:20,441 | 0 | |
5 | -2 | Thierry Boutsen 20 | Benetton B187 | 51 | +1:25,579 | 0 | |
6 | +5 | Satoru Nakajima 11 | Lotus 99T | 51 | +1:36,479 | 0 | |
7 | -5 | Alain Prost 1 | McLaren MP4/3 | 50 | +1 okr. | 0 | |
8 | +11 | Jonathan Palmer 3 | Tyrrell DG016 | 50 | +1 okr. | 0 | |
9 | +3 | Eddie Cheever 18 | Arrows A10 | 50 | +1 okr. | 0 | |
10 | +3 | Derek Warwick 17 | Arrows A10 | 50 | +1 okr. | 0 | |
11 | -3 | Riccardo Patrese 7 | Brabham BT56 | 49 | +2 okr. | 0 | |
12 | +13 | Philippe Streiff 4 | Tyrrell DG016 | 49 | +2 okr. | 0 | |
13 | +11 | Piercarlo Ghinzani 26 | Ligier JS29C | 48 | +3 okr. | 0 | |
14 | +8 | Yannick Dalmas 29 | Lola LC87 | 47 | +4 okr. | 0 | |
15 | -10 | Nelson Piquet 6 | Williams FW11B | 46 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Rene Arnoux 25 | Ligier JS29C | 44 | brak paliwa | 0 | |||
Alex Caffi 21 | Osella FA1I | 43 | brak paliwa | 0 | |||
Roberto Moreno 14 | AGS JH22 | 38 | elektryka | 0 | |||
Alessandro Nannini 24 | Minardi M187 | 35 | silnik | 0 | |||
Martin Brundle 9 | Zakspeed 871 | 32 | silnik | 0 | |||
Andrea de Cesaris 8 | Brabham BT56 | 26 | silnik | 0 | |||
Teo Fabi 19 | Benetton B187 | 16 | silnik | 0 | |||
Christian Danner 10 | Zakspeed 871 | 13 | silnik/wypadek | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | March 871 | 13 | kolizja z Arnoux | 0 | |||
Adrian Campos 23 | Minardi M187 | 2 | silnik | 0 | |||
Philippe Alliot 30 | Lola LC87 | 0 | wypadek na starcie | 0 |
Najszybsze okrażenie: Alain Prost (McLaren MP4/3) - 1:43,844 na 35 okr.