ICEBERG UNITED STATES GRAND PRIX 1991
Phoenix Street Circuit10 marca

Długość toru: 3,721 kmLiczba okrążeń: 81Pełny dystans: 301,401 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:28,664 - Gerhard Berger (McLaren MP4/5B), 1990Najszybsze okrążenie wyścigu1:31,050 - Gerhard Berger (McLaren MP4/5B), 1990Największa średnia prędkość wyścigu145,782 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/5B), 1990
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Ayrton Senna 181 okr. 2h00m47,828
2.
Alain Prost 2781 okr. +0:16,322
3.
Nelson Piquet 2081 okr. +0:17,376
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/6 | 81 | 2h00m47,828 | 0 | |
2 | = | Alain Prost 27 | Ferrari F1-91 | 81 | +0:16,322 | 0 | |
3 | +2 | Nelson Piquet 20 | Benetton B190B | 81 | +0:17,376 | 0 | |
4 | +7 | Stefano Modena 4 | Tyrrell 020 | 81 | +0:25,409 | 0 | |
5 | +11 | Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 020 | 80 | +1 okr. | 0 | |
6 | +15 | Aguri Suzuki 30 | Lola 91 | 79 | +2 okr. | 0 | |
7 | +10 | Nicola Larini 34 | Lamborghini 291 | 78 | +3 okr. | 0 | |
8 | +14 | Gabriele Tarquini 17 | AGS JH25 | 77 | +4 okr. | 0 | |
9 | +6 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M191 | 75 | +6 okr. | 0 | |
10 | +4 | Bertrand Gachot 32 | Jordan 191 | 75 | +6 okr. | 0 | |
11 | +1 | Martin Brundle 7 | Brabham BT59Y | 73 | +8 okr. | 0 | |
12 | -6 | Jean Alesi 28 | Ferrari F1-91 | 72 | +9 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Mika Hakkinen 11 | Lotus 102B | 59 | silnik | 0 | |||
Riccardo Patrese 6 | Williams FW14 | 49 | skrzynia biegów/wypadek | 0 | |||
Roberto Moreno 19 | Benetton B190B | 49 | kolizja z Patrese | 0 | |||
Michele Alboreto 9 | Footwork A11C | 41 | silnik | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | Leyton House CG911 | 40 | skrzynia biegów | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS35 | 40 | silnik | 0 | |||
Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/6 | 36 | pompa paliwowa | 0 | |||
Nigel Mansell 5 | Williams FW14 | 35 | skrzynia biegów | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 15 | Leyton House CG911 | 34 | skrzynia biegów | 0 | |||
Mark Blundell 8 | Brabham BT59Y | 32 | poślizg | 0 | |||
Emanuele Pirro 21 | Dallara BMS191 | 16 | skrzynia biegów | 0 | |||
Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191 | 15 | skrzynia biegów | 0 | |||
J.J. Lehto 22 | Dallara BMS191 | 12 | skrzynia biegów | 0 | |||
Eric Bernard 29 | Lola 91 | 4 | silnik | 0 |
Najszybsze okrażenie: Jean Alesi (Ferrari F1-91) - 1:26,758 na 49 okr.