GRANDE PREMIO DO BRASIL 1991
Autódromo José Carlos Pace24 marca

Długość toru: 4,325 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 307,075 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:17,277 - Ayrton Senna (McLaren MP4/5B), 1990Najszybsze okrążenie wyścigu1:19,899 - Gerhard Berger (McLaren MP4/5B), 1990Największa średnia prędkość wyścigu189,252 km/h - Alain Prost (Ferrari F1-90), 1990
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Ayrton Senna 171 okr. 1h38m28,128
2.
Riccardo Patrese 671 okr. +0:02,991
3.
Gerhard Berger 271 okr. +0:05,416
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/6 | 71 | 1h38m28,128 | 0 | |
2 | = | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14 | 71 | +0:02,991 | 0 | |
3 | +1 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/6 | 71 | +0:05,416 | 0 | |
4 | +2 | Alain Prost 27 | Ferrari F1-91 | 71 | +0:19,369 | 0 | |
5 | +2 | Nelson Piquet 20 | Benetton B190B | 71 | +0:21,960 | 0 | |
6 | -1 | Jean Alesi 28 | Ferrari F1-91 | 71 | +0:23,641 | 0 | |
7 | +7 | Roberto Moreno 19 | Benetton B190B | 70 | +1 okr. | 0 | |
8 | +13 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191 | 69 | +2 okr. | 0 | |
9 | +13 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 102B | 68 | +3 okr. | 0 | |
10 | +8 | Thierry Boutsen 25 | Ligier JS35 | 68 | +3 okr. | 0 | |
11 | +1 | Emanuele Pirro 21 | Dallara BMS191 | 68 | +3 okr. | 0 | |
12 | +14 | Martin Brundle 7 | Brabham BT59Y | 67 | +4 okr. | 0 | |
13 | -3 | Bertrand Gachot 32 | Jordan 191 | 63 | +8 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Nigel Mansell 5 | Williams FW14 | 59 | skrzynia biegów | 0 | |||
Erik Comas 26 | Ligier JS35 | 50 | silnik | 0 | |||
Pierluigi Martini 23 | Minardi M191 | 47 | poślizg | 0 | |||
Mark Blundell 8 | Brabham BT59Y | 34 | silnik | 0 | |||
Eric Bernard 29 | Lola 91 | 33 | chłodnica | 0 | |||
J.J. Lehto 22 | Dallara BMS191 | 22 | elektryka | 0 | |||
Andrea de Cesaris 33 | Jordan 191 | 20 | silnik | 0 | |||
Stefano Modena 4 | Tyrrell 020 | 19 | skrzynia biegów | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | Leyton House CG911 | 16 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 020 | 12 | poślizg | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 15 | Leyton House CG911 | 9 | kontuzja z rozgrzewki | 0 | |||
Gabriele Tarquini 17 | AGS JH25 | 0 | zawieszenie/wypadek | 0 | |||
Aguri Suzuki 30 | Lola 91 | 0 | pompa paliwowa przed startem | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14) - 1:20,436 na 35 okr.