GRAND PRIX MOLSON DU CANADA 1991
Circuit Gilles Villeneuve02 czerwca

Długość toru: 4,43 kmLiczba okrążeń: 69Pełny dystans: 305,670 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:20,399 - Ayrton Senna (McLaren MP4/5B), 1990Najszybsze okrążenie wyścigu1:22,077 - Gerhard Berger (McLaren MP4/5B), 1990Największa średnia prędkość wyścigu182,152 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/4), 1988
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Nelson Piquet 2069 okr. 1h38m51,490
2.
Stefano Modena 469 okr. +0:31,832
3.
Riccardo Patrese 669 okr. +0:42,217
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +7 | Nelson Piquet 20 | Benetton B191 | 69 | 1h38m51,490 | 0 | |
2 | +7 | Stefano Modena 4 | Tyrrell 020 | 69 | +0:31,832 | 0 | |
3 | -2 | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14 | 69 | +0:42,217 | 0 | |
4 | +7 | Andrea de Cesaris 33 | Jordan 191 | 69 | +1:20,210 | 0 | |
5 | +9 | Bertrand Gachot 32 | Jordan 191 | 69 | +1:22,351 | 0 | |
6 | -4 | Nigel Mansell 5 | Williams FW14 | 68 | +1 okr. | 0 | |
7 | +11 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M191 | 68 | +1 okr. | 0 | |
8 | +18 | Erik Comas 26 | Ligier JS35 | 68 | +1 okr. | 0 | |
9 | +1 | Emanuele Pirro 21 | Dallara BMS191 | 68 | +1 okr. | 0 | |
10 | +2 | Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 020 | 67 | +2 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Mauricio Gugelmin 15 | Leyton House CG911 | 61 | silnik | 0 | |||
J.J. Lehto 22 | Dallara BMS191 | 50 | silnik | 0 | |||
Stefan Johansson 10 | Footwork FA12 | 48 | przepustnica | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | Leyton House CG911 | 42 | silnik | 0 | |||
Jean Alesi 28 | Ferrari F1-91 | 34 | silnik | 0 | |||
Eric Bernard 29 | Lola 91 | 29 | skrzynia biegów | 0 | |||
Alain Prost 27 | Ferrari F1-91 | 27 | skrzynia biegów | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS35 | 27 | silnik | 0 | |||
Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/6 | 25 | alternator | 0 | |||
Mika Hakkinen 11 | Lotus 102B | 21 | poślizg | 0 | |||
Martin Brundle 7 | Brabham BT60Y | 21 | silnik | 0 | |||
Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191 | 20 | poślizg | 0 | |||
Roberto Moreno 19 | Benetton B191 | 10 | poślizg/zawieszenie | 0 | |||
Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/6 | 4 | wtrysk | 0 | |||
Aguri Suzuki 30 | Lola 91 | 3 | wyciek paliwa/pożar | 0 | |||
Michele Alboreto 9 | Footwork FA12 | 2 | przepustnica | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14) - 1:22,385 na 65 okr.