GRAN PREMIO DE MEXICO 1991
Autódromo Hermanos Rodríguez16 czerwca

Długość toru: 4,421 kmLiczba okrążeń: 67Pełny dystans: 296,207 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:16,990 - Ayrton Senna (Lotus 98T), 1986Najszybsze okrążenie wyścigu1:17,958 - Alain Prost (Ferrari F1-90B), 1990Największa średnia prędkość wyścigu193,411 km/h - Nigel Mansell (Williams FW11B), 1987
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Riccardo Patrese 667 okr. 1h29m52,205
2.
Nigel Mansell 567 okr. +0:01,336
3.
Ayrton Senna 167 okr. +0:57,356
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14 | 67 | 1h29m52,205 | 0 | |
2 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14 | 67 | +0:01,336 | 0 | |
3 | = | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/6 | 67 | +0:57,356 | 0 | |
4 | +7 | Andrea de Cesaris 33 | Jordan 191 | 66 | +1 okr. | 0 | |
5 | +4 | Roberto Moreno 19 | Benetton B191 | 66 | +1 okr. | 0 | |
6 | +12 | Eric Bernard 29 | Lola 91 | 66 | +1 okr. | 0 | |
7 | +16 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191 | 66 | +1 okr. | 0 | |
8 | +6 | Thierry Boutsen 25 | Ligier JS35 | 65 | +2 okr. | 0 | |
9 | +15 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 102B | 65 | +2 okr. | 0 | |
10 | +15 | Johnny Herbert 12 | Lotus 102B | 65 | +2 okr. | 0 | |
11 | -3 | Stefano Modena 4 | Tyrrell 020 | 65 | +2 okr. | 0 | |
12 | +1 | Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 020 | 64 | +3 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Mark Blundell 8 | Brabham BT60Y | 54 | silnik | 0 | |||
Bertrand Gachot 32 | Jordan 191 | 51 | poślizg | 0 | |||
Aguri Suzuki 30 | Lola 91 | 48 | skrzynia biegów | 0 | |||
Nelson Piquet 20 | Benetton B191 | 44 | łożysko koła | 0 | |||
Jean Alesi 28 | Ferrari F1-91 | 42 | sprzęgło | 0 | |||
J.J. Lehto 22 | Dallara BMS191 | 30 | silnik | 0 | |||
Michele Alboreto 9 | Footwork FA12 | 24 | ciśnienie oleju; wystartował z boksów | 0 | |||
Martin Brundle 7 | Brabham BT60Y | 20 | utrata tylnego koła | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | Leyton House CG911 | 19 | silnik | 0 | |||
Alain Prost 27 | Ferrari F1-91 | 16 | alternator | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 15 | Leyton House CG911 | 15 | silnik | 0 | |||
Olivier Grouillard 14 | Fondmetal Fomet-1 | 13 | wyciek oleju/silnik | 0 | |||
Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/6 | 5 | chłodnica/silnik | 0 | |||
Pierluigi Martini 23 | Minardi M191 | 4 | poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14) - 1:16,788 na 61 okr.