BRITISH GRAND PRIX 1991
Silverstone Circuit14 lipca

Długość toru: 5,226 kmLiczba okrążeń: 59Pełny dystans: 308,334 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Nigel Mansell 559 okr. 1h27m35,479
2.
Gerhard Berger 259 okr. +0:42,293
3.
Alain Prost 2759 okr. +1:00,150
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14 | 59 | 1h27m35,479 | 0 | |
2 | +2 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/6 | 59 | +0:42,293 | 0 | |
3 | +2 | Alain Prost 27 | Ferrari F1-91B | 59 | +1:00,150 | 0 | |
4 | -2 | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/6 | 58 | +1 okr. | 0 | |
5 | +3 | Nelson Piquet 20 | Benetton B191 | 58 | +1 okr. | 0 | |
6 | +11 | Bertrand Gachot 32 | Jordan 191 | 58 | +1 okr. | 0 | |
7 | +3 | Stefano Modena 4 | Tyrrell 020 | 58 | +1 okr. | 0 | |
8 | +7 | Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 020 | 58 | +1 okr. | 0 | |
9 | +14 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M191 | 58 | +1 okr. | 0 | |
10 | +8 | Emanuele Pirro 21 | Dallara BMS191 | 57 | +2 okr. | 0 | |
11 | +9 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191 | 57 | +2 okr. | 0 | |
12 | +13 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 102B | 57 | +2 okr. | 0 | |
13 | -2 | J.J. Lehto 22 | Dallara BMS191 | 56 | +3 okr. | 0 | |
14 | +10 | Johnny Herbert 12 | Lotus 102B | 55 | +4 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Mark Blundell 8 | Brabham BT60Y | 52 | silnik | 0 | |||
Andrea de Cesaris 33 | Jordan 191 | 41 | zawieszenie/poślizg | 0 | |||
Jean Alesi 28 | Ferrari F1-91B | 31 | kolizja z Suzukim | 0 | |||
Aguri Suzuki 30 | Lola 91 | 29 | kolizja z Alesim | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS35B | 29 | silnik | 0 | |||
Martin Brundle 7 | Brabham BT60Y | 28 | przepustnica | 0 | |||
Michele Alboreto 9 | Footwork FA12C | 25 | skrzynia biegów | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 15 | Leyton House CG911 | 24 | wibracje/kondycja kierowcy | 0 | |||
Roberto Moreno 19 | Benetton B191 | 21 | skrzynia biegów | 0 | |||
Eric Bernard 29 | Lola 91 | 21 | skrzynia biegów | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | Leyton House CG911 | 16 | poślizg | 0 | |||
Riccardo Patrese 6 | Williams FW14 | 1 | kolizja z Bergerem | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14) - 1:26,379 na 43 okr.