GRAND PRIX MOLSON DU CANADA 1992
Circuit Gilles Villeneuve14 czerwca

Długość toru: 4,43 kmLiczba okrążeń: 69Pełny dystans: 305,670 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:19,837 - Riccardo Patrese (Williams FW14), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:22,077 - Gerhard Berger (McLaren MP4/5B), 1990Największa średnia prędkość wyścigu185,52 km/h - Nelson Piquet (Benetton B191), 1991
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Gerhard Berger 269 okr. 1h37m08,299
2.
Michael Schumacher 1969 okr. +0:12,401
3.
Jean Alesi 2769 okr. +1:07,327
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +3 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 69 | 1h37m08,299 | 0 | |
| 2 | +3 | Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 69 | +0:12,401 | 0 | |
| 3 | +5 | Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 69 | +1:07,327 | 0 | |
| 4 | +8 | Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 68 | +1 okr. | 0 | |
| 5 | +9 | Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 68 | +1 okr. | 0 | |
| 6 | +16 | Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 68 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | +9 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 68 | +1 okr. | 0 | |
| 8 | +7 | Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 68 | +1 okr. | 0 | |
| 9 | +14 | J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 68 | +1 okr. | 0 | |
| 10 | +11 | Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 67 | +2 okr. | 0 | |
| 11 | +2 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M192 | 67 | +2 okr. | 0 | |
| 12 | +14 | Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 67 | +2 okr. | 0 | |
| 13 | +12 | Christian Fittipaldi 23 | Minardi M192 | 65 | +4 okr. | 0 | |
| 14 | +6 | Paul Belmondo 17 | March CG911 | 64 | +5 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 61 | silnik | 0 | |||
| Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 45 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
| Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 43 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 37 | elektryka | 0 | |||
| Stefano Modena 32 | Jordan 192 | 36 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
| Mika Hakkinen 11 | Lotus 107 | 35 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Johnny Herbert 12 | Lotus 107 | 34 | sprzęgło | 0 | |||
| Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 18 | poślizg | 0 | |||
| Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 14 | poślizg | 0 | |||
| Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 14 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
| Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR02 | 0 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Zdyskwalifikowani | |||||||
| Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 14 | 0 | ||||
Najszybsze okrażenie: Gerhard Berger (McLaren MP4/7A) - 1:22,325 na 61 okr.