MARLBORO MAGYAR NAGYDIJ 1992
Hungaroring16 sierpnia

Długość toru: 3,968 kmLiczba okrążeń: 77Pełny dystans: 305,536 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:16,147 - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:21,547 - Bertrand Gachot (Jordan 191), 1991Największa średnia prędkość wyścigu167,857 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Ayrton Senna 177 okr. 1h46m19,216
2.
Nigel Mansell 577 okr. +0:40,139
3.
Gerhard Berger 277 okr. +0:50,782
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +2 | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 77 | 1h46m19,216 | 0 | |
| 2 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 77 | +0:40,139 | 0 | |
| 3 | +2 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 77 | +0:50,782 | 0 | |
| 4 | +12 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 107 | 77 | +0:54,313 | 0 | |
| 5 | +1 | Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 77 | +0:57,498 | 0 | |
| 6 | +4 | Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 76 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | = | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 75 | +2 okr. | 0 | |
| 8 | +11 | Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 75 | +2 okr. | 0 | |
| 9 | +8 | Paul Belmondo 17 | March CG911 | 74 | +3 okr. | 0 | |
| 10 | +11 | Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 73 | +4 okr. | 0 | |
| 11 | +14 | Damon Hill 8 | Brabham BT60B | 73 | +4 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 63 | kolizja/utrata tylnego skrzydła/poślizg | 0 | |||
| Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 55 | silnik | 0 | |||
| Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 40 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 35 | silnik | 0 | |||
| Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 14 | półoś napędowa/poślizg | 0 | |||
| Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 13 | kolizja z Suzukim/złamane skrzydło | 0 | |||
| Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 13 | kolizja z Gachotem | 0 | |||
| Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 13 | kolizja z Wendlingerem | 0 | |||
| Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 13 | kolizja z Grouillardem | 0 | |||
| Stefano Modena 32 | Jordan 192 | 13 | kolizja z Grouillardem | 0 | |||
| Eric van de Poele 14 | Fondmetal GR02 | 2 | poślizg | 0 | |||
| Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 0 | kolizja z Comasem | 0 | |||
| Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 0 | kolizja z Boutsenem | 0 | |||
| Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR02 | 0 | kolizja z van de Poele | 0 | |||
| Johnny Herbert 12 | Lotus 107 | 0 | wypadek | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14B) - 1:18,308 na 63 okr.