GRANDE PREMIO DO BRASIL 1993
Autódromo José Carlos Pace28 marca

Długość toru: 4,325 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 307,075 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:15,703 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:19,490 - Riccardo Patrese (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu190,209 km/h - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Ayrton Senna 871 okr. 1h51m15,485
2.
Damon Hill 071 okr. +0:16,625
3.
Michael Schumacher 571 okr. +0:45,436
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +2 | Ayrton Senna 8 | McLaren MP4/8 | 71 | 1h51m15,485 | 0 | |
| 2 | = | Damon Hill 0 | Williams FW15C | 71 | +0:16,625 | 0 | |
| 3 | +1 | Michael Schumacher 5 | Benetton B193 | 71 | +0:45,436 | 0 | |
| 4 | +8 | Johnny Herbert 12 | Lotus 107B | 71 | +0:46,557 | 0 | |
| 5 | +5 | Mark Blundell 26 | Ligier JS39 | 71 | +0:52,127 | 0 | |
| 6 | +9 | Alessandro Zanardi 11 | Lotus 107B | 70 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | +4 | Philippe Alliot 19 | Larrousse LH93 | 70 | +1 okr. | 0 | |
| 8 | +1 | Jean Alesi 27 | Ferrari F93A | 70 | +1 okr. | 0 | |
| 9 | +9 | Derek Warwick 9 | Footwork FA13B | 69 | +2 okr. | 0 | |
| 10 | +7 | Erik Comas 20 | Larrousse LH93 | 69 | +2 okr. | 0 | |
| 11 | +14 | Michele Alboreto 21 | Lola T93/30 | 68 | +3 okr. | 0 | |
| 12 | +9 | Luca Badoer 22 | Lola T93/30 | 68 | +3 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Karl Wendlinger 29 | Sauber C12 | 61 | silnik | 0 | |||
| J.J. Lehto 30 | Sauber C12 | 52 | elektryka | 0 | |||
| Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020C | 48 | układ paliwowy | 0 | |||
| Alain Prost 2 | Williams FW15C | 29 | wypadek | 0 | |||
| Christian Fittipaldi 23 | Minardi M193 | 28 | wypadek | 0 | |||
| Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13B | 27 | poślizg | 0 | |||
| Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 020C | 26 | poślizg | 0 | |||
| Rubens Barrichello 14 | Jordan 193 | 13 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Riccardo Patrese 6 | Benetton B193 | 3 | zawieszenie | 0 | |||
| Michael Andretti 7 | McLaren MP4/8 | 0 | kolizja z Bergerem | 0 | |||
| Gerhard Berger 28 | Ferrari F93A | 0 | kolizja z Andrettim | 0 | |||
| Martin Brundle 25 | Ligier JS39 | 0 | kolizja z Barbazzą | 0 | |||
| Fabrizio Barbazza 24 | Minardi M193 | 0 | kolizja z Brundle | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B193) - 1:20,024 na 61 okr.