GRAN PREMIO DI SAN MARINO 1993
Autodromo Enzo e Dino Ferrari25 kwietnia

Długość toru: 5,04 kmLiczba okrążeń: 61Pełny dystans: 307,440 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:21,842 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:26,100 - Riccardo Patrese (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu201,939 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/5), 1989
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Alain Prost 261 okr. 1h33m20,413
2.
Michael Schumacher 561 okr. +0:32,410
3.
Martin Brundle 2560 okr. +1 okr.
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | = | Alain Prost 2 | Williams FW15C | 61 | 1h33m20,413 | 0 | |
| 2 | +1 | Michael Schumacher 5 | Benetton B193B | 61 | +0:32,410 | 0 | |
| 3 | +7 | Martin Brundle 25 | Ligier JS39 | 60 | +1 okr. | 0 | |
| 4 | +12 | J.J. Lehto 30 | Sauber C12 | 59 | +2 okr. | 0 | |
| 5 | +9 | Philippe Alliot 19 | Larrousse LH93 | 59 | +2 okr. | 0 | |
| 6 | +19 | Fabrizio Barbazza 24 | Minardi M193 | 59 | +2 okr. | 0 | |
| 7 | +17 | Luca Badoer 22 | Lola T93/30 | 58 | +3 okr. | 0 | |
| 8 | +4 | Johnny Herbert 12 | Lotus 107B | 57 | +4 okr. | 0 | |
| 9 | +12 | Aguri Suzuki 10 | Footwork FA14 | 54 | +7 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Alessandro Zanardi 11 | Lotus 107B | 53 | wypadek | 0 | |||
| Karl Wendlinger 29 | Sauber C12 | 48 | silnik | 0 | |||
| Ayrton Senna 8 | McLaren MP4/8 | 42 | hydraulika | 0 | |||
| Jean Alesi 27 | Ferrari F93A | 40 | sprzęgło | 0 | |||
| Christian Fittipaldi 23 | Minardi M193 | 36 | układ kierowniczy | 0 | |||
| Michael Andretti 7 | McLaren MP4/8 | 32 | hamulce/poślizg | 0 | |||
| Derek Warwick 9 | Footwork FA14 | 29 | poślizg | 0 | |||
| Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 020C | 22 | silnik | 0 | |||
| Damon Hill 0 | Williams FW15C | 20 | hamulce | 0 | |||
| Erik Comas 20 | Larrousse LH93 | 18 | silnik | 0 | |||
| Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020C | 18 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Rubens Barrichello 14 | Jordan 193 | 17 | poślizg | 0 | |||
| Gerhard Berger 28 | Ferrari F93A | 8 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Thierry Boutsen 15 | Jordan 193 | 1 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Mark Blundell 26 | Ligier JS39 | 0 | wypadek | 0 | |||
| Riccardo Patrese 6 | Benetton B193B | 0 | wypadek | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Alain Prost (Williams FW15C) - 1:26,128 na 42 okr.