GRANDE PREMIO MARLBORO DO BRASIL 1995
Autódromo José Carlos Pace26 marca

Długość toru: 4,325 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 307,075 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:15,703 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:18,455 - Michael Schumacher (Benetton B194), 1994Największa średnia prędkość wyścigu192,632 km/h - Michael Schumacher (Benetton B194), 1994
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michael Schumacher 171 okr. 1h38m34,154
2.
David Coulthard 671 okr. +0:08,060
3.
Gerhard Berger 2870 okr. +1 okr.
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +1 | Michael Schumacher 1 | Benetton B195 | 71 | 1h38m34,154 | 0 | |
| 2 | +1 | David Coulthard 6 | Williams FW17 | 71 | +0:08,060 | 0 | |
| 3 | +2 | Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T2 | 70 | +1 okr. | 0 | |
| 4 | +3 | Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/10 | 70 | +1 okr. | 0 | |
| 5 | +1 | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T2 | 70 | +1 okr. | 0 | |
| 6 | +3 | Mark Blundell 7 | McLaren MP4/10 | 70 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | +5 | Mika Salo 4 | Tyrrell 023 | 69 | +2 okr. | 0 | |
| 8 | +7 | Aguri Suzuki 25 | Ligier JS41 | 69 | +2 okr. | 0 | |
| 9 | +13 | Andrea Montermini 17 | Pacific PR02 | 65 | +6 okr. | 0 | |
| 10 | +15 | Pedro Diniz 21 | Forti FG01 | 64 | +7 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Gianni Morbidelli 9 | Footwork FA16 | 62 | silnik | 0 | |||
| Taki Inoue 10 | Footwork FA16 | 48 | silnik | 0 | |||
| Luca Badoer 24 | Minardi M195 | 47 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Roberto Moreno 22 | Forti FG01 | 47 | poślizg | 0 | |||
| Karl Wendlinger 29 | Sauber C14 | 41 | elektryka | 0 | |||
| Damon Hill 5 | Williams FW17 | 30 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Johnny Herbert 2 | Benetton B195 | 30 | kolizja z Suzukim | 0 | |||
| Bertrand Gachot 16 | Pacific PR02 | 23 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Rubens Barrichello 14 | Jordan 195 | 16 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Jos Verstappen 12 | Simtek S951 | 16 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 023 | 15 | poślizg | 0 | |||
| Eddie Irvine 15 | Jordan 195 | 15 | sprzęgło | 0 | |||
| Domenico Schiattarella 11 | Simtek S951 | 12 | układ kierowniczy | 0 | |||
| Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C14 | 10 | elektryka | 0 | |||
| Olivier Panis 26 | Ligier JS41 | 0 | wypadek | 0 | |||
| Pierluigi Martini 23 | Minardi M195 | 0 | skrzynia biegów na okr. formującym | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B195) - 1:20,921 na 51 okr.