GRAN PREMIO MARLBORO DE ESPANA 1995
Circuit de Barcelona-Catalunya14 maja

Długość toru: 4,727 kmLiczba okrążeń: 65Pełny dystans: 307,255 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michael Schumacher 165 okr. 1h34m20,507
2.
Johnny Herbert 265 okr. +0:51,988
3.
Gerhard Berger 2865 okr. +1:05,237
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | = | Michael Schumacher 1 | Benetton B195 | 65 | 1h34m20,507 | 0 | |
| 2 | +5 | Johnny Herbert 2 | Benetton B195 | 65 | +0:51,988 | 0 | |
| 3 | = | Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T2 | 65 | +1:05,237 | 0 | |
| 4 | +1 | Damon Hill 5 | Williams FW17 | 65 | +2:01,749 | 0 | |
| 5 | +1 | Eddie Irvine 15 | Jordan 195 | 64 | +1 okr. | 0 | |
| 6 | +9 | Olivier Panis 26 | Ligier JS41 | 64 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | +1 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 195 | 64 | +1 okr. | 0 | |
| 8 | +4 | Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C14 | 64 | +1 okr. | 0 | |
| 9 | +2 | Martin Brundle 25 | Ligier JS41 | 64 | +1 okr. | 0 | |
| 10 | +3 | Mika Salo 4 | Tyrrell 023 | 64 | +1 okr. | 0 | |
| 11 | +3 | Gianni Morbidelli 9 | Footwork FA16 | 63 | +2 okr. | 0 | |
| 12 | +4 | Jos Verstappen 12 | Simtek S951 | 63 | +2 okr. | 0 | |
| 13 | +7 | Karl Wendlinger 29 | Sauber C14 | 63 | +2 okr. | 0 | |
| 14 | +5 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M195 | 62 | +3 okr. | 0 | |
| 15 | +7 | Domenico Schiattarella 11 | Simtek S951 | 61 | +4 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 023 | 56 | silnik | 0 | |||
| David Coulthard 6 | Williams FW17 | 54 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/10 | 53 | układ paliwowy | 0 | |||
| Bertrand Gachot 16 | Pacific PR02 | 43 | zawór tankowania paliwa/pożar | 0 | |||
| Taki Inoue 10 | Footwork FA16 | 43 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
| Roberto Moreno 22 | Forti FG01 | 39 | przegrzanie | 0 | |||
| Jean Alesi 27 | Ferrari 412T2 | 25 | silnik | 0 | |||
| Luca Badoer 24 | Minardi M195 | 21 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Nigel Mansell 7 | McLaren MP4/10B | 18 | prowadzenie bolidu | 0 | |||
| Pedro Diniz 21 | Forti FG01 | 17 | układ wydechowy/skrzynia biegów | 0 | |||
| Andrea Montermini 17 | Pacific PR02 | 0 | skrzynia biegów na okr. formującym | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Damon Hill (Williams FW17) - 1:24,531 na 46 okr.