BRITISH GRAND PRIX 1995
Silverstone Circuit16 lipca

Długość toru: 5,057 kmLiczba okrążeń: 61Pełny dystans: 308,477 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:24,960 - Damon Hill (Williams FW16), 1994Najszybsze okrążenie wyścigu1:27,100 - Damon Hill (Williams FW16), 1994Największa średnia prędkość wyścigu202,144 km/h - Damon Hill (Williams FW16), 1994
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Johnny Herbert 261 okr. 1h34m35,093
2.
Jean Alesi 2761 okr. +0:16,479
3.
David Coulthard 661 okr. +0:23,888
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +4 | Johnny Herbert 2 | Benetton B195 | 61 | 1h34m35,093 | 0 | |
| 2 | +4 | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T2 | 61 | +0:16,479 | 0 | |
| 3 | = | David Coulthard 6 | Williams FW17 | 61 | +0:23,888 | 0 | |
| 4 | +9 | Olivier Panis 26 | Ligier JS41 | 61 | +1:33,168 | 0 | |
| 5 | +5 | Mark Blundell 7 | McLaren MP4/10B | 61 | +1:48,172 | 0 | |
| 6 | +6 | Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C14 | 60 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | +8 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M195 | 60 | +1 okr. | 0 | |
| 8 | +15 | Mika Salo 4 | Tyrrell 023 | 60 | +1 okr. | 0 | |
| 9 | +7 | Jean-Christophe Boullion 29 | Sauber C14 | 60 | +1 okr. | 0 | |
| 10 | +8 | Luca Badoer 24 | Minardi M195 | 60 | +1 okr. | 0 | |
| 11 | -2 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 195 | 59 | +2 okr. | 0 | |
| 12 | +9 | Bertrand Gachot 16 | Pacific PR02 | 58 | +3 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Roberto Moreno 22 | Forti FG01 | 48 | silnik | 0 | |||
| Michael Schumacher 1 | Benetton B195 | 45 | kolizja z Hillem | 0 | |||
| Damon Hill 5 | Williams FW17 | 45 | kolizja z Schumacherem | 0 | |||
| Massimiliano Papis 9 | Footwork FA16 | 28 | wypadek/zawieszenie | 0 | |||
| Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 023 | 22 | brak paliwa | 0 | |||
| Andrea Montermini 17 | Pacific PR02 | 21 | poślizg | 0 | |||
| Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/10B | 20 | elektryka | 0 | |||
| Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T2 | 20 | mocowanie koła | 0 | |||
| Martin Brundle 25 | Ligier JS41 | 16 | poślizg | 0 | |||
| Taki Inoue 10 | Footwork FA16 | 16 | poślizg | 0 | |||
| Pedro Diniz 21 | Forti FG01 | 13 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Eddie Irvine 15 | Jordan 195 | 2 | elektryka | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Damon Hill (Williams FW17) - 1:29,752 na 37 okr.