RAC BRITISH GRAND PRIX 1999
Silverstone Circuit11 lipca

Długość toru: 5,14 kmLiczba okrążeń: 60Pełny dystans: 308,400 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:21,598 - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997Najszybsze okrążenie wyścigu1:24,475 - Michael Schumacher (Ferrari F310B), 1997Największa średnia prędkość wyścigu206,703 km/h - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997
REZULTATY WYŚCIGU
1.
David Coulthard 260 okr. 1h32m30,144
2.
Eddie Irvine 460 okr. +0:01,829
3.
Ralf Schumacher 660 okr. +0:27,411
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +2 | David Coulthard 2 | McLaren MP4/14 | 60 | 1h32m30,144 | 2 | |
2 | +2 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F399 | 60 | +0:01,829 | 2 | |
3 | +5 | Ralf Schumacher 6 | Williams FW21 | 60 | +0:27,411 | 2 | |
4 | +1 | Heinz-Harald Frentzen 8 | Jordan 199 | 60 | +0:27,789 | 2 | |
5 | +1 | Damon Hill 7 | Jordan 199 | 60 | +0:38,606 | 2 | |
6 | +6 | Pedro Diniz 12 | Sauber C18 | 60 | +0:53,643 | 2 | |
7 | +10 | Giancarlo Fisichella 9 | Benetton B199 | 60 | +0:54,614 | 2 | |
8 | -1 | Rubens Barrichello 16 | Stewart SF3 | 60 | +1:08,590 | 3 | |
9 | +5 | Jarno Trulli 19 | Prost AP02 | 60 | +1:12,045 | 2 | |
10 | +8 | Alex Wurz 10 | Benetton B199 | 60 | +1:12,123 | 2 | |
11 | +2 | Alessandro Zanardi 5 | Williams FW21 | 60 | +1:17,124 | 2 | |
12 | -1 | Johnny Herbert 17 | Stewart SF3 | 60 | +1:17,709 | 2 | |
13 | +2 | Olivier Panis 18 | Prost AP02 | 60 | +1:20,492 | 2 | |
14 | -4 | Jean Alesi 11 | Sauber C18 | 59 | +1 okr. | 3 | |
15 | +7 | Marc Gene 21 | Minardi M01 | 58 | +2 okr. | 2 | |
16 | +3 | Toranosuke Takagi 15 | Arrows A20 | 58 | +2 okr. | 2 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Ricardo Zonta 23 | BAR 001 | 41 | zawieszenie | 3 | |||
Mika Hakkinen 1 | McLaren MP4/14 | 35 | koło | 3 | |||
Jacques Villeneuve 22 | BAR 001 | 29 | półoś napędowa | 1 | |||
Luca Badoer 20 | Minardi M01 | 6 | skrzynia biegów | 1 | |||
Pedro de la Rosa 14 | Arrows A20 | 0 | skrzynia biegów | 0 |
Najszybsze okrażenie: Mika Hakkinen (McLaren MP4/14) - 1:28,309 na 28 okr.