WARSTEINER GRAND PRIX OF EUROPE 1999
Nürburgring26 września

Długość toru: 4,556 kmLiczba okrążeń: 66Pełny dystans: 300,679 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:16,602 - Mika Hakkinen (McLaren MP4/12), 1997Najszybsze okrążenie wyścigu1:18,805 - Heinz-Harald Frentzen (Williams FW19), 1997Największa średnia prędkość wyścigu200,244 km/h - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Johnny Herbert 1766 okr. 1h41m54,314
2.
Jarno Trulli 1966 okr. +0:22,619
3.
Rubens Barrichello 1666 okr. +0:22,866
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +13 | Johnny Herbert 17 | Stewart SF3 | 66 | 1h41m54,314 | 2 | |
| 2 | +8 | Jarno Trulli 19 | Prost AP02 | 66 | +0:22,619 | 3 | |
| 3 | +12 | Rubens Barrichello 16 | Stewart SF3 | 66 | +0:22,866 | 1 | |
| 4 | = | Ralf Schumacher 6 | Williams FW21 | 66 | +0:39,508 | 3 | |
| 5 | -2 | Mika Hakkinen 1 | McLaren MP4/14 | 66 | +1:02,950 | 2 | |
| 6 | +14 | Marc Gene 21 | Minardi M01 | 66 | +1:05,154 | 1 | |
| 7 | +2 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F399 | 66 | +1:06,683 | 3 | |
| 8 | +9 | Ricardo Zonta 23 | BAR 001 | 65 | +1 okr. | 3 | |
| 9 | -4 | Olivier Panis 18 | Prost AP02 | 65 | +1 okr. | 3 | |
| 10 | -2 | Jacques Villeneuve 22 | BAR 001 | 61 | +5 okr. | 1 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Luca Badoer 20 | Minardi M01 | 53 | skrzynia biegów | 2 | |||
| Pedro de la Rosa 14 | Arrows A20 | 52 | skrzynia biegów | 3 | |||
| Giancarlo Fisichella 9 | Benetton B199 | 48 | poślizg | 1 | |||
| Mika Salo 3 | Ferrari F399 | 44 | hamulce | 3 | |||
| Toranosuke Takagi 15 | Arrows A20 | 42 | poślizg | 2 | |||
| David Coulthard 2 | McLaren MP4/14 | 37 | poślizg | 1 | |||
| Jean Alesi 11 | Sauber C18 | 35 | półoś napędowa | 2 | |||
| Heinz-Harald Frentzen 8 | Jordan 199 | 32 | elektryka | 1 | |||
| Alessandro Zanardi 5 | Williams FW21 | 10 | wypadek | 0 | |||
| Damon Hill 7 | Jordan 199 | 0 | elektryka | 0 | |||
| Alex Wurz 10 | Benetton B199 | 0 | kolizja z Dinizem | 0 | |||
| Pedro Diniz 12 | Sauber C18 | 0 | kolizja z Wurzem | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Mika Hakkinen (McLaren MP4/14) - 1:21,282 na 64 okr.