PETRONAS MALAYSIAN GRAND PRIX 1999
Sepang International Circuit17 października

Długość toru: 5,542 kmLiczba okrążeń: 56Pełny dystans: 310,352 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Eddie Irvine 456 okr. 1h36m38,494
2.
Michael Schumacher 356 okr. +0:01,040
3.
Mika Hakkinen 156 okr. +0:09,743
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F399 | 56 | 1h36m38,494 | 2 | |
2 | -1 | Michael Schumacher 3 | Ferrari F399 | 56 | +0:01,040 | 1 | |
3 | +1 | Mika Hakkinen 1 | McLaren MP4/14 | 56 | +0:09,743 | 2 | |
4 | +1 | Johnny Herbert 17 | Stewart SF3 | 56 | +0:17,538 | 1 | |
5 | +1 | Rubens Barrichello 16 | Stewart SF3 | 56 | +0:32,296 | 2 | |
6 | +8 | Heinz-Harald Frentzen 8 | Jordan 199 | 56 | +0:34,884 | 1 | |
7 | +8 | Jean Alesi 11 | Sauber C18 | 56 | +0:54,408 | 2 | |
8 | -1 | Alex Wurz 10 | Benetton B199 | 56 | +1:00,934 | 2 | |
9 | +10 | Marc Gene 21 | Minardi M01 | 55 | +1 okr. | 1 | |
10 | +6 | Alessandro Zanardi 5 | Williams FW21 | 55 | +1 okr. | 3 | |
11 | = | Giancarlo Fisichella 9 | Benetton B199 | 52 | +4 okr. | 3 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Jacques Villeneuve 22 | BAR 001 | 48 | hydraulika | 2 | |||
Pedro Diniz 12 | Sauber C18 | 44 | poślizg | 2 | |||
Pedro de la Rosa 14 | Arrows A20 | 30 | silnik | 2 | |||
Luca Badoer 20 | Minardi M01 | 15 | silnik/poślizg | 2 | |||
David Coulthard 2 | McLaren MP4/14 | 14 | ciśnienie paliwa | 0 | |||
Ralf Schumacher 6 | Williams FW21 | 7 | poślizg | 0 | |||
Toranosuke Takagi 15 | Arrows A20 | 7 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Ricardo Zonta 23 | BAR 001 | 6 | poślizg | 0 | |||
Olivier Panis 18 | Prost AP02 | 5 | silnik | 0 | |||
Damon Hill 7 | Jordan 199 | 0 | wypadek/kolizja z Fisichellą | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Ferrari F399) - 1:40,267 na 25 okr.