Karthikeyan: Jesteśmy w zdecydowanie lepszej sytuacji niż rok temu

Hindus jest zdania, że F112 będzie krokiem naprzód
04.03.1219:19
Mateusz Szymkiewicz
2534wyświetlenia

Mimo, że Narain Karthikeyan nie miał możliwości poprowadzenia tegorocznego bolidu HRT, jest zdania, iż F112 będzie krokiem naprzód.

Ekipa nie pojawiła się z nowym bolidem podczas ani jednej sesji testowej, ponieważ początkowo F112 nie przeszło testów zderzeniowych, a kiedy je zaliczyło, zespół nie zdążył przygotować auta do jazdy po torze. Nowy samochód hiszpańskiej stajni ma jednak jutro wyjechać na tor, podczas prywatnego dnia filmowego.

Narain Karthikeyan jest jednak zdania, iż tegoroczny bolid hiszpańskiej ekipy będzie o wiele lepszy od ubiegłorocznej maszyny. Widziałem nowy samochód i wygląda on o wiele lepiej [niż ubiegłoroczny] - powiedział Hindus dla agencji Reuters. Mamy dużo doświadczonych ludzi w zespole, którzy wiedzą co robią. To nie jest zespół Myszki Miki. Jesteśmy w zdecydowanie lepszej sytuacji niż rok temu.

Źródło: planet-f1.com

KOMENTARZE

23
nij0
05.03.2012 02:05
@Pablo sarkazm...
lispir
05.03.2012 01:58
@rvs czy utytułowana Lola i jej projekt z 1997 gdzie po jednym wyścigu się podała. F1 od lat 50 się nic nie zmieniła tylko same tory i bolidy. RBR i Force India też jeździły w tyłu stawki np.Virgin gdzie mogli spokojnie mieć bolid na poziomie STR lepiej było czekać na cud, a tym samy momencie HRT przegoniło zespół z możliwą dużą kasą. I tu Virgin się podało i będzie pierwsza wielka porażka pan RB. RBR dlaczego wygrana bo nie patrzyli się na innych tylko spokojnie robili swój plan, który przy zmianie przepisów aero wygrali.
asc
05.03.2012 12:25
@rvs Stefanovic to biedak, który chciałby coś wyłudzić, ale mu nie wychodzi. Broń to on widział ostatnio w Rambo 1, a handlować mógłby najwyżej pietruszką. Ostatni bolid Toyoty, bezpodstawnie urósł do rangi świętego Graala. Toyota wystawiała go na sprzedaż kilkukrotnie w dobrej cenie, nikt nie kupił. Jeszcze tylko czekać, aż ktoś tu zacznie o UFO pisać w komentarzach...
Yurek
05.03.2012 10:57
@rvs - inne czasy czy niekwalifikowanie się nie mają nic do rzeczy. Przytoczyłem przykład Life'a czy Mody, bo Vicie czy Sassettiemu na niczym nie zależało (może na udowodnieniu swoich racji), nie mieli WŁASNEGO samochodu, a nazwanie sposobu zarządzania i funkcjonowania jednych czy drugich amatorką to obrażanie amatorów jako takich. Dlatego dla kontrastu przywołuję HRT, które walczy z przeciwnościami, jak się da, i się stara. Jeżeli ktoś pisze na HRT "umrzyjcie", to ciekawe co by napisał na Modę. Czas się przestawić, wiem że niektórzy zaczynali interesować się Formułą 1 za czasów Kubicy, gdy różnica między pierwszym i ostatnim wynosiła sekundę, ale nie zawsze tak było.
PABLOeskobar
05.03.2012 10:45
Mogli chociaż zatrudnić młodego i wciąż potrzebującego doświadczenia Paffeta niż tego gościa, w każdym bądź razie uważam, że zrobią postęp i wygrają rywalizację z Marussią jednak obawiam się, że problemem może być 107%... Paffet młody ??? Gościu ma 31 lat na karku o jakim młodym kierowcy rozmawiamy. Garry z całym szacunkiem jest już za stary a przede wszystkim za słaby by debiutować i jeździć jako etatowy kierowca w F1, Paffet to taki Luca Badoer w Mclarenie takie jest moje zdanie.
kurcjusz
05.03.2012 10:15
@rvs dziwnie zostałeś wychowany skoro nie kopiesz leżącego - co Ci się chwali, ale już Cię nie interesuje kto i za jakie pieniądze sponsoruje legalny sport. Pranie brudnych pieniędzy w jakikolwiek sposób to nie jest coś co należy wspierać, popierać czy ignorować. Lecz przepraszam za tą dygresję i bez obrazy, poprostu zwracam uwagę na pewien fakt. zeby wypowiedz nie byla zupelnie offtopic dodam, iż nic nie mam przeciwko nowym zespolom, w tym i slabym zespolom, niech sa, niech proboja ale... wlasnie jedno ale - jesli sa za slabe i sie nie kwalifikuja to rygorystycznie nie wpuszczac na tor. innymi slowy - niech beda ale niech spelniaja wysrubowane wymagania, w przeciwnym wypadku niech siedza w fabryce i pracuja, a jesli nie podolaja, znaczy nie nadaja sie - naturalna selekcja przy zachowaniu zapisow regulaminu krolowej sportu
rvs
05.03.2012 07:17
@Yurek Czasy były inne, na nich też patrzono inaczej. Poza tym kiedyś było inaczej, bo te zespoły rzadko kiedy wchodziły do konkursu. A te zawalidrogi, nawet jak się nie dostaną, to jadą...
SirKamil
04.03.2012 11:15
[quote="sneer"]Czepiacie się HRT, a ja im kibicuję. Marussia to żart, ale HRT nie.[/quote] Niekoniecznie. Marussia okrzepła w Bandbury. Organizacyjnie z pewnością nie ustępują HRT. Technologicznie od czasów Pata Symondsa też.
SkC
04.03.2012 10:23
Gdybym był Szwejkiem to zrobiłbym z HRT drugiego Red Bulla.
Yurek
04.03.2012 09:44
Jeszcze jedno do nabijających się z HRT. Historia magistra vitae est. Gdybyście sobie poczytali na temat takich zespołów jak Moda czy Life, to może byście patrzyli na HRT inaczej.
jednooki_cyklop
04.03.2012 09:21
@mariok77 Może kwestia pieniędzy. @sneer Też im kibicuję! :)
sneer
04.03.2012 09:19
Czepiacie się HRT, a ja im kibicuję. Marussia to żart, ale HRT nie.
Aros
04.03.2012 07:44
"Staliśmy nad przepaścią, ale zrobiliśmy krok do przodu! " ;)
mariok77
04.03.2012 07:34
Nie rozumiem zachowania takich zespołów jak HRT, czy Marusia. Praktycznie przez cały sezon jeżdżą tym co skonstruują , więc w czym tkwi problem zabrania się do roboty wcześniej tak aby w kolejnym roku załapać się na testy.
Leo_kr
04.03.2012 07:21
@Ralph1537 Właśnie nie mogą :) FIA ogłosiła że od poniedziałku obowiązuje zakaz testów ze względu na "Tydzień przed pierwszym GP" :)
Ralph1537
04.03.2012 06:48
przecież mogą sami sobie zorganizować testy jak nie jeździli w oficjalnych, oni chyb chcą zaoszczędzić na testach i specjalnie tak robią
mich909090
04.03.2012 06:36
Może HRT ukrywa jakąś innowację i nie chcieli aby rywale skopiowali tego przed Australią.Oczywiście żart!
rvs
04.03.2012 06:33
Jeśli człowiek, który nie powinien się znaleźć w F1, mówi o zespole, który nie powinien startować w F1 takie rzeczy, to wiedz, że coś się dzieje:) To są półamatorzy, trzymam za nich kciuki, ale tylko dlatego, że tak zostałem wychowany, by nie kopać leżącego, ale to co się dzieje z HRT i Marussią, to jest farsa. Myślę, że Stefanovic ze swoim projektem od Toyoty byłby lepszy, a mnie, przeciętnego oglądacza nie interesuje, czy zespół jest sponsorowany przez koreański czebol, piekarnię "Bułeczka", czy handlarza bronią (nie znam szczegółów, ale pamiętam, że ze Stefanem były jakieś niejasności z czystością pieniędzy). Cokolwiek by nawidziwiali przy Toyotce, to i tak byliby środkiem stawki, a tu? _________ Tu chciałbym pogratulować Caterhamowi, za duży postęp - oczywiste jest, że nie tracą tej sekundy, czy półtorej, jak na testach, lecz więcej, ale to wystarczy, by zobaczyć, że idą w dobrym kierunku..
PatrykW
04.03.2012 06:32
@nij0 Nie przesadzaj , nie zdziwię się jak to tylko Marussia będzie miała z tym problemy . HRT będzie z przodu ;)
nij0
04.03.2012 06:29
Mogli chociaż zatrudnić młodego i wciąż potrzebującego doświadczenia Paffeta niż tego gościa, w każdym bądź razie uważam, że zrobią postęp i wygrają rywalizację z Marussią jednak obawiam się, że problemem może być 107%...
Yurek
04.03.2012 06:28
Ja się nie śmieję z HRT - przeciwnie, podziwiam ich za determinację, ale nie oszukujmy się, że HRT nawiąże walkę z kimkolwiek poza Marussią.
PatrykW
04.03.2012 06:26
Ja bym się tak z HRT nie śmiał . W tamtym roku w 1 GP korzystali ze starych skrzydeł , a w tym roku zupełnie wszystko nowie więc nie zdziwię się za 2 tygodnie jak Caterham będzie walczył z przodu np. z Toro Rosso , HRT będzie ze stratą 3 sekund a Marussia będzie wypadała najgorzej .
Yurek
04.03.2012 06:25
F112 będzie krokiem naprzód, ale reszta stawki to dwa kroki naprzód - taka różnica. No i kwestia kierowców, wiadomo że Narain zasługuje na Ferrari, ale...