McLaren nawiązał współpracę z Gillette
Marketingowe porozumienie ma być skierowane na rynek azjatycki
11.04.1313:19
1788wyświetlenia

McLaren nawiązał współpracę marketingową z Gillette, która rozpocznie się od nadchodzącego Grand Prix Chin.
Porozumienie ma obejmować dedykowane spoty telewizyjne, innowacyjne kampanie reklamowe, a także wszelkiego rodzaju konkursy na terenie Azji.
Szef ekipy z Woking, Martin Whitmarsh, powiedział:
Dla McLarena nawiązanie współpracy z międzynarodową marką taką jak Gillette jest wspaniałą okazją na globalną promocję. Planujemy wprowadzenie kilku innowacyjnych strategii w kluczowych krajach.
Max Menozzi, główny menedżer ShaveCare Asia, Procter & Gamble, dodał:
Współpraca pomiędzy McLarenem i Gillette w Azji jest idealnym dopasowaniem - obie marki są rozpoznawalne na całym świecie i dzielą chęć uzyskiwania szczytowych osiągów. Będziemy współpracować w trakcie sezonu Formuły 1 poprzez serię różnego rodzaju inicjatyw skierowanych do mężczyzn w Azji. Chodzi tutaj o innowacyjne sklepowe wydarzenia, limitowane edycje maszynek czy też różnego rodzaju oferty specjalne.
KOMENTARZE