Na torze w Singapurze wyznaczono trzecią strefę DRS
Kierowcy aktywują system przed wjazdem na most Esplanade.
18.09.1910:48
1376wyświetlenia
Embed from Getty Images
FIA wyznaczyła dodatkową strefę aktywacji DRS na torze Marina Bay.
Rozciąga się ona pomiędzy zakrętami numer trzynaście i czternaście. Punkt detekcji zostanie zlokalizowany przed T13, a aktywacji 78 metrów za ciasnym nawrotem prowadzącym na prostą.
W sumie na obiekcie będą funkcjonowały aż trzy obszary, w których kierowcy będą mogli aktywować ruchome tylne skrzydło. Dwa pozostałe ulokowane są za wirażami numer pięć i dwadzieścia trzy.
Działania te mają na celu zwiększyć możliwości wyprzedzania na ulicznym obiekcie Marina Bay, który nie słynie ze zbyt spektakularnych i częstych pojedynków. Według statystyk Mercedesa w ubiegłorocznym wyścigu doszło do tylko dziewiętnastu manewrów wyprzedzania. Pięć z nich zostało przeprowadzonych z użyciem DRS.
FIA wyznaczyła dodatkową strefę aktywacji DRS na torze Marina Bay.
Rozciąga się ona pomiędzy zakrętami numer trzynaście i czternaście. Punkt detekcji zostanie zlokalizowany przed T13, a aktywacji 78 metrów za ciasnym nawrotem prowadzącym na prostą.
W sumie na obiekcie będą funkcjonowały aż trzy obszary, w których kierowcy będą mogli aktywować ruchome tylne skrzydło. Dwa pozostałe ulokowane są za wirażami numer pięć i dwadzieścia trzy.
Działania te mają na celu zwiększyć możliwości wyprzedzania na ulicznym obiekcie Marina Bay, który nie słynie ze zbyt spektakularnych i częstych pojedynków. Według statystyk Mercedesa w ubiegłorocznym wyścigu doszło do tylko dziewiętnastu manewrów wyprzedzania. Pięć z nich zostało przeprowadzonych z użyciem DRS.