Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Świeżo zawarta wieloletnia umowa będzie obowiązywać od Grand Prix Miami.
24.04.2417:37
Mateusz Szymkiewicz
2176wyświetlenia


Ferrari oficjalnie potwierdziło zawarcie wieloletniej umowy z nowym tytularnym sponsorem - Hewlett-Packard.

Porozumienie między włoskim zespołem a amerykańskim koncernem wejdzie w życie od nadchodzącego wyścigu o Grand Prix Miami, a nazwa oficjalnego zgłoszenia będzie brzmiała Scuderia Ferrari HP.

Wieloletni kontrakt przewiduje umiejscowienie logotypów HP na samochodach, kombinezonach oraz oficjalnej odzieży. Ponadto Hewlett-Packard zapewni wsparcie Akademii Młodych Kierowców i oficjalnej drużynie esportowej. Zespół będzie mógł również liczyć na komputery, drukarki oraz oprogramowanie amerykańskiego giganta.

Założyciel przekazał nam swoją ciągłą wolę postępu - powiedział Benedetto Vigna, dyrektor generalny Ferrari. Z tego wynika nasze dążenie do innowacji zarówno na drogach jak i na torze. Jesteśmy także zaangażowani w zrównoważoną przyszłość, od neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla po edukację młodszego pokolenia. W HP znaleźliśmy te same wartości, które czynią go idealnym partnerem. Nie możemy się doczekać rozpoczęcia naszej współpracy i wspólnego stawienia czoła nowym możliwościom i wyzwaniom.

Hewlett-Packard w przeszłości sponsorowało zespoły Williamsa oraz Renault, natomiast od 2015 roku druga spółka Enterprise wspiera fabryczną stajnię Mercedesa. Póki co nie jest jasne, czy umowa Ferrari z HP będzie miała wpływ na wieloletnią współpracę z niemieckim producentem.