AVD-GROSSER PREIS VON EUROPA 1984
Nürburgring07 października

Długość toru: 4,542 kmLiczba okrążeń: 67Pełny dystans: 304,314 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Alain Prost 767 okr. 1h35m13,284
2.
Michele Alboreto 2767 okr. +0:23,911
3.
Nelson Piquet 167 okr. +0:24,922
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Alain Prost 7 | McLaren MP4/2 | 67 | 1h35m13,284 | 0 | |
2 | +3 | Michele Alboreto 27 | Ferrari 126C4 | 67 | +0:23,911 | 0 | |
3 | -2 | Nelson Piquet 1 | Brabham BT53 | 67 | +0:24,922 | 0 | |
4 | +11 | Niki Lauda 8 | McLaren MP4/2 | 67 | +0:43,086 | 0 | |
5 | +1 | Rene Arnoux 28 | Ferrari 126C4 | 67 | +1:01,430 | 0 | |
6 | +3 | Riccardo Patrese 22 | Alfa Romeo 184T | 66 | +1 okr. | 0 | |
7 | +10 | Andrea de Cesaris 26 | Ligier JS23B | 65 | +2 okr. | 0 | |
8 | +16 | Mauro Baldi 21 | Spirit 101 | 65 | +2 okr. | 0 | |
9 | +2 | Thierry Boutsen 18 | Arrows A7 | 64 | +3 okr. | 0 | |
10 | +9 | Francois Hesnault 25 | Ligier JS23 | 64 | +3 okr. | 0 | |
11 | -4 | Derek Warwick 16 | Renault RE50 | 61 | +6 okr. | 0 | |
12 | +10 | Jo Gartner 30 | Osella FA1F | 60 | +7 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Teo Fabi 2 | Brabham BT53 | 57 | skrzynia biegów | 0 | |||
Nigel Mansell 12 | Lotus 95T | 51 | silnik | 0 | |||
Patrick Tambay 15 | Renault RE50 | 47 | układ paliwowy | 0 | |||
Eddie Cheever 23 | Alfa Romeo 184T | 37 | pompa paliwowa | 0 | |||
Philippe Alliot 9 | RAM 02 | 37 | turbo | 0 | |||
Jonathan Palmer 10 | RAM 02 | 35 | turbo | 0 | |||
Jacques Laffite 5 | Williams FW09B | 27 | silnik | 0 | |||
Elio de Angelis 11 | Lotus 95T | 25 | turbo | 0 | |||
Stefan Johansson 20 | Toleman TG184 | 17 | przegrzanie | 0 | |||
Keke Rosberg 6 | Williams FW09B | 0 | kolizja z Senną | 0 | |||
Ayrton Senna 19 | Toleman TG184 | 0 | kolizja z Rosbergiem | 0 | |||
Marc Surer 17 | Arrows A7 | 0 | kolizja z Bergerem, Fabim i Ghinzanim | 0 | |||
Gerhard Berger 31 | ATS D7 | 0 | kolizja z Surerem | 0 | |||
Piercarlo Ghinzani 24 | Osella FA1F | 0 | wypadek | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michele Alboreto (Ferrari 126C4) - 1:23,146 na 62 okr.