GRANDE PREMIO DO BRASIL 1990
Autódromo José Carlos Pace25 marca

Długość toru: 4,325 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 307,075 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Alain Prost 171 okr. 1h37m21,258
2.
Gerhard Berger 2871 okr. +0:13,564
3.
Ayrton Senna 2771 okr. +0:37,722
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +5 | Alain Prost 1 | Ferrari F1-90 | 71 | 1h37m21,258 | 0 | |
2 | = | Gerhard Berger 28 | McLaren MP4/5B | 71 | +0:13,564 | 0 | |
3 | -2 | Ayrton Senna 27 | McLaren MP4/5B | 71 | +0:37,722 | 0 | |
4 | +1 | Nigel Mansell 2 | Ferrari F1-90 | 71 | +0:47,266 | 0 | |
5 | -2 | Thierry Boutsen 5 | Williams FW13B | 70 | +1 okr. | 0 | |
6 | +7 | Nelson Piquet 20 | Benetton B189B | 70 | +1 okr. | 0 | |
7 | = | Jean Alesi 4 | Tyrrell 018 | 70 | +1 okr. | 0 | |
8 | +11 | Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 018 | 70 | +1 okr. | 0 | |
9 | -1 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M189 | 69 | +2 okr. | 0 | |
10 | +5 | Alessandro Nannini 19 | Benetton B189B | 68 | +3 okr. | 0 | |
11 | +9 | Nicola Larini 25 | Ligier JS33B | 68 | +3 okr. | 0 | |
12 | -2 | Philippe Alliot 26 | Ligier JS33B | 68 | +3 okr. | 0 | |
13 | -9 | Riccardo Patrese 6 | Williams FW13B | 65 | +6 okr. | 0 | |
14 | +2 | Gianni Morbidelli 21 | Dallara BMS190 | 64 | +7 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Alex Caffi 10 | Arrows A11B | 49 | sprzęgło | 0 | |||
Martin Donnelly 12 | Lotus 102 | 43 | poślizg | 0 | |||
Stefano Modena 8 | Brabham BT58 | 39 | poślizg | 0 | |||
Paolo Barilla 24 | Minardi M189 | 38 | silnik | 0 | |||
Yannick Dalmas 18 | AGS JH24 | 28 | zawieszenie | 0 | |||
Derek Warwick 11 | Lotus 102 | 25 | elektryka | 0 | |||
Aguri Suzuki 30 | Lola LC89B | 24 | zawieszenie | 0 | |||
Michele Alboreto 9 | Arrows A11B | 24 | zawieszenie | 0 | |||
Gregor Foitek 7 | Brabham BT58 | 14 | skrzynia biegów | 0 | |||
Eric Bernard 29 | Lola LC89B | 13 | skrzynia biegów | 0 | |||
Olivier Grouillard 14 | Osella FA1M89 | 8 | kolizja z Alboreto | 0 | |||
Andrea de Cesaris 22 | Dallara BMS190 | 0 | kolizja z Alesim | 0 |
Najszybsze okrażenie: Gerhard Berger (McLaren MP4/5B) - 1:19,899 na 55 okr.