MAGYAR NAGYDIJ 1990
Hungaroring12 sierpnia

Długość toru: 3,968 kmLiczba okrążeń: 77Pełny dystans: 305,536 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:19,726 - Riccardo Patrese (Williams FW12C), 1989Najszybsze okrążenie wyścigu1:22,637 - Nigel Mansell (Ferrari F1-89), 1989Największa średnia prędkość wyścigu167,197 km/h - Nigel Mansell (Ferrari F1-89), 1989
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Thierry Boutsen 577 okr. 1h49m30,597
2.
Ayrton Senna 2777 okr. +0:00,288
3.
Nelson Piquet 2077 okr. +0:27,893
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Thierry Boutsen 5 | Williams FW13B | 77 | 1h49m30,597 | 0 | |
2 | +2 | Ayrton Senna 27 | McLaren MP4/5B | 77 | +0:00,288 | 0 | |
3 | +6 | Nelson Piquet 20 | Benetton B190 | 77 | +0:27,893 | 0 | |
4 | -2 | Riccardo Patrese 6 | Williams FW13B | 77 | +0:31,833 | 0 | |
5 | +6 | Derek Warwick 11 | Lotus 102 | 77 | +1:14,244 | 0 | |
6 | +6 | Eric Bernard 29 | Lola 90 | 77 | +1:24,308 | 0 | |
7 | +11 | Martin Donnelly 12 | Lotus 102 | 76 | +1 okr. | 0 | |
8 | +9 | Mauricio Gugelmin 15 | Leyton House CG901 | 76 | +1 okr. | 0 | |
9 | +17 | Alex Caffi 10 | Arrows A11B | 76 | +1 okr. | 0 | |
10 | +3 | Emanuele Pirro 21 | Dallara BMS190 | 76 | +1 okr. | 0 | |
11 | +14 | Nicola Larini 25 | Ligier JS33B | 76 | +1 okr. | 0 | |
12 | +10 | Michele Alboreto 9 | Arrows A11B | 75 | +2 okr. | 0 | |
13 | +11 | Gabriele Tarquini 17 | AGS JH25 | 74 | +3 okr. | 0 | |
14 | +7 | Philippe Alliot 26 | Ligier JS33B | 74 | +3 okr. | 0 | |
15 | +8 | Paolo Barilla 24 | Minardi M190 | 74 | +3 okr. | 0 | |
16 | -13 | Gerhard Berger 28 | McLaren MP4/5B | 72 | +5 okr. | 0 | |
17 | -12 | Nigel Mansell 2 | Ferrari F1-90B | 71 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Alessandro Nannini 19 | Benetton B190 | 64 | kolizja z Senną | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | Leyton House CG901 | 56 | skrzynia biegów | 0 | |||
Aguri Suzuki 30 | Lola 90 | 37 | silnik | 0 | |||
Alain Prost 1 | Ferrari F1-90B | 36 | skrzynia biegów/poślizg | 0 | |||
Jean Alesi 4 | Tyrrell 019 | 36 | kolizja z Martinim | 0 | |||
Stefano Modena 8 | Brabham BT59 | 35 | silnik | 0 | |||
Pierluigi Martini 23 | Minardi M190 | 35 | kolizja z Alesim | 0 | |||
Andrea de Cesaris 22 | Dallara BMS190 | 22 | silnik | 0 | |||
Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 019 | 9 | hamulce/wypadek | 0 |
Najszybsze okrażenie: Riccardo Patrese (Williams FW13B) - 1:22,058 na 63 okr.