GROSSER MOBIL 1 PREIS VON DEUTSCHLAND 1991
Hockenheimring28 lipca

Długość toru: 6,802 kmLiczba okrążeń: 45Pełny dystans: 306,090 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:40,198 - Ayrton Senna (McLaren MP4/5B), 1990Najszybsze okrążenie wyścigu1:45,602 - Thierry Boutsen (Williams FW13B), 1990Największa średnia prędkość wyścigu227,334 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/5B), 1990
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Nigel Mansell 545 okr. 1h19m29,661
2.
Riccardo Patrese 645 okr. +0:13,779
3.
Jean Alesi 2845 okr. +0:17,618
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14 | 45 | 1h19m29,661 | 0 | |
2 | +2 | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14 | 45 | +0:13,779 | 0 | |
3 | +3 | Jean Alesi 28 | Ferrari F1-91B | 45 | +0:17,618 | 0 | |
4 | -1 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/6 | 45 | +0:32,951 | 0 | |
5 | +2 | Andrea de Cesaris 33 | Jordan 191 | 45 | +1:17,537 | 0 | |
6 | +5 | Bertrand Gachot 32 | Jordan 191 | 45 | +1:40,605 | 0 | |
7 | -5 | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/6 | 44 | +1 okr. | 0 | |
8 | +1 | Roberto Moreno 19 | Benetton B191 | 44 | +1 okr. | 0 | |
9 | +8 | Thierry Boutsen 25 | Ligier JS35B | 44 | +1 okr. | 0 | |
10 | +8 | Emanuele Pirro 21 | Dallara BMS191 | 44 | +1 okr. | 0 | |
11 | +4 | Martin Brundle 7 | Brabham BT60Y | 43 | +2 okr. | 0 | |
12 | +9 | Mark Blundell 8 | Brabham BT60Y | 43 | +2 okr. | 0 | |
13 | +1 | Stefano Modena 4 | Tyrrell 020 | 41 | +4 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Alain Prost 27 | Ferrari F1-91B | 37 | poślizg | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | Leyton House CG911 | 36 | silnik | 0 | |||
J.J. Lehto 22 | Dallara BMS191 | 35 | silnik | 0 | |||
Nelson Piquet 20 | Benetton B191 | 27 | silnik | 0 | |||
Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 020 | 26 | skrzynia biegów | 0 | |||
Erik Comas 26 | Ligier JS35B | 22 | silnik | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 15 | Leyton House CG911 | 21 | skrzynia biegów | 0 | |||
Mika Hakkinen 11 | Lotus 102B | 19 | silnik | 0 | |||
Aguri Suzuki 30 | Lola 91 | 15 | silnik | 0 | |||
Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191 | 14 | dyferencjał | 0 | |||
Pierluigi Martini 23 | Minardi M191 | 11 | dyferencjał | 0 | |||
Eric Bernard 29 | Lola 91 | 9 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Nicola Larini 34 | Lamborghini 291 | 0 | poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Riccardo Patrese (Williams FW14) - 1:43,569 na 35 okr.