BRITISH GRAND PRIX 1993
Silverstone Circuit11 lipca

Długość toru: 5,226 kmLiczba okrążeń: 59Pełny dystans: 308,334 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:18,965 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:22,539 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu215,828 km/h - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Alain Prost 259 okr. 1h25m38,189
2.
Michael Schumacher 559 okr. +0:07,660
3.
Riccardo Patrese 659 okr. +1:17,482
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | = | Alain Prost 2 | Williams FW15C | 59 | 1h25m38,189 | 0 | |
| 2 | +1 | Michael Schumacher 5 | Benetton B193B | 59 | +0:07,660 | 0 | |
| 3 | +2 | Riccardo Patrese 6 | Benetton B193 | 59 | +1:17,482 | 0 | |
| 4 | +3 | Johnny Herbert 12 | Lotus 107B | 59 | +1:18,407 | 0 | |
| 5 | -1 | Ayrton Senna 8 | McLaren MP4/8 | 58 | +1 okr. | 0 | |
| 6 | +2 | Derek Warwick 9 | Footwork FA14 | 58 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | +2 | Mark Blundell 26 | Ligier JS39 | 58 | +1 okr. | 0 | |
| 8 | +8 | J.J. Lehto 30 | Sauber C12 | 58 | +1 okr. | 0 | |
| 9 | +3 | Jean Alesi 27 | Ferrari F93A | 58 | +1 okr. | 0 | |
| 10 | +5 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 193 | 58 | +1 okr. | 0 | |
| 11 | +13 | Philippe Alliot 19 | Larrousse LH93 | 57 | +2 okr. | 0 | |
| 12 | +7 | Christian Fittipaldi 23 | Minardi M193 | 56 | +3 okr. | 0 | |
| 13 | +9 | Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 020C | 55 | +4 okr. | 0 | |
| 14 | -8 | Martin Brundle 25 | Ligier JS39 | 53 | +6 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 021 | 43 | 0 | ||||
| Damon Hill 0 | Williams FW15C | 41 | silnik | 0 | |||
| Alessandro Zanardi 11 | Lotus 107B | 41 | zawieszenie/poślizg | 0 | |||
| Thierry Boutsen 15 | Jordan 193 | 41 | łożysko koła | 0 | |||
| Luca Badoer 22 | Lola T93/30 | 32 | elektryka | 0 | |||
| Pierluigi Martini 24 | Minardi M193 | 31 | kondycja kierowcy | 0 | |||
| Karl Wendlinger 29 | Sauber C12 | 24 | wypadek | 0 | |||
| Gerhard Berger 28 | Ferrari F93A | 10 | zawieszenie | 0 | |||
| Aguri Suzuki 10 | Footwork FA14 | 8 | poślizg | 0 | |||
| Michael Andretti 7 | McLaren MP4/8 | 0 | poślizg | 0 | |||
| Erik Comas 20 | Larrousse LH93 | 0 | półoś napędowa | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Damon Hill (Williams FW15C) - 1:22,515 na 41 okr.