FUJI TELEVISION JAPANESE GRAND PRIX 1993
Suzuka Circuit24 października

Długość toru: 5,864 kmLiczba okrążeń: 53Pełny dystans: 310,792 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:34,700 - Gerhard Berger (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:40,646 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu202,298 km/h - Gerhard Berger (McLaren MP4/6), 1991
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Ayrton Senna 853 okr. 1h40m27,912
2.
Alain Prost 253 okr. +0:11,435
3.
Mika Hakkinen 753 okr. +0:26,129
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +1 | Ayrton Senna 8 | McLaren MP4/8 | 53 | 1h40m27,912 | 0 | |
| 2 | -1 | Alain Prost 2 | Williams FW15C | 53 | +0:11,435 | 0 | |
| 3 | = | Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/8 | 53 | +0:26,129 | 0 | |
| 4 | +2 | Damon Hill 0 | Williams FW15C | 53 | +1:23,538 | 0 | |
| 5 | +7 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 193 | 53 | +1:35,101 | 0 | |
| 6 | +2 | Eddie Irvine 15 | Jordan 193 | 53 | +1:46,421 | 0 | |
| 7 | +10 | Mark Blundell 26 | Ligier JS39 | 52 | +1 okr. | 0 | |
| 8 | +3 | J.J. Lehto 30 | Sauber C12 | 52 | +1 okr. | 0 | |
| 9 | +6 | Martin Brundle 25 | Ligier JS39 | 51 | +2 okr. | 0 | |
| 10 | +12 | Pierluigi Martini 24 | Minardi M193 | 51 | +2 okr. | 0 | |
| 11 | +8 | Johnny Herbert 12 | Lotus 107B | 51 | +2 okr. | 0 | |
| 12 | +11 | Toshio Suzuki 19 | Larrousse LH93 | 51 | +2 okr. | 0 | |
| 13 | +7 | Pedro Lamy 11 | Lotus 107B | 49 | +4 okr. | 0 | |
| 14 | -7 | Derek Warwick 9 | Footwork FA14 | 48 | +5 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Riccardo Patrese 6 | Benetton B193 | 45 | wypadek | 0 | |||
| Gerhard Berger 28 | Ferrari F93A | 40 | silnik | 0 | |||
| Aguri Suzuki 10 | Footwork FA14 | 28 | poślizg | 0 | |||
| Jean-Marc Gounon 23 | Minardi M193 | 26 | wycofany przez zespół | 0 | |||
| Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 021 | 26 | silnik | 0 | |||
| Karl Wendlinger 29 | Sauber C12 | 25 | silnik | 0 | |||
| Erik Comas 20 | Larrousse LH93 | 17 | silnik | 0 | |||
| Michael Schumacher 5 | Benetton B193B | 10 | kolizja z Hillem/zawieszenie | 0 | |||
| Jean Alesi 27 | Ferrari F93A | 7 | silnik | 0 | |||
| Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 021 | 0 | kolizja z Gounonem/pęknięta opona | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Alain Prost (Williams FW15C) - 1:41,176 na 53 okr.