MARLBORO MAGYAR NAGYDIJ 1996
Hungaroring11 sierpnia

Długość toru: 3,968 kmLiczba okrążeń: 77Pełny dystans: 305,536 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:14,631 - Alain Prost (Williams FW15C), 1993Najszybsze okrążenie wyścigu1:18,308 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu172,424 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/7A), 1992
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Jacques Villeneuve 677 okr. 1h46m21,134
2.
Damon Hill 577 okr. +0:00,771
3.
Jean Alesi 377 okr. +1:24,212
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +2 | Jacques Villeneuve 6 | Williams FW18 | 77 | 1h46m21,134 | 0 | |
| 2 | = | Damon Hill 5 | Williams FW18 | 77 | +0:00,771 | 0 | |
| 3 | +2 | Jean Alesi 3 | Benetton B196 | 77 | +1:24,212 | 0 | |
| 4 | +3 | Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/11 | 76 | +1 okr. | 0 | |
| 5 | +6 | Olivier Panis 9 | Ligier JS43 | 76 | +1 okr. | 0 | |
| 6 | +7 | Rubens Barrichello 11 | Jordan 196 | 75 | +2 okr. | 0 | |
| 7 | +7 | Ukyo Katayama 18 | Tyrrell 024 | 74 | +3 okr. | 0 | |
| 8 | +10 | Ricardo Rosset 16 | Footwork FA17 | 74 | +3 okr. | 0 | |
| 9 | -8 | Michael Schumacher 1 | Ferrari F310 | 70 | +7 okr. | 0 | |
| 10 | +10 | Giovanni Lavaggi 21 | Minardi M195B | 69 | +8 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Gerhard Berger 4 | Benetton B196 | 64 | silnik | 0 | |||
| Heinz-Harald Frentzen 15 | Sauber C15 | 50 | elektryka | 0 | |||
| Johnny Herbert 14 | Sauber C15 | 35 | silnik | 0 | |||
| Eddie Irvine 2 | Ferrari F310 | 31 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Pedro Lamy 20 | Minardi M195B | 24 | wypadek/tylne zawieszenie | 0 | |||
| David Coulthard 8 | McLaren MP4/11 | 23 | silnik | 0 | |||
| Jos Verstappen 17 | Footwork FA17 | 10 | poślizg | 0 | |||
| Martin Brundle 12 | Jordan 196 | 5 | wypadek | 0 | |||
| Pedro Diniz 10 | Ligier JS43 | 1 | kolizja z Salo | 0 | |||
| Mika Salo 19 | Tyrrell 024 | 0 | kolizja z Dinizem | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Damon Hill (Williams FW18) - 1:20,093 na 67 okr.