GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 1999
Red Bull Ring25 lipca

Długość toru: 4,319 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 306,649 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:10,304 - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997Najszybsze okrążenie wyścigu1:11,814 - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997Największa średnia prędkość wyścigu210,228 km/h - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Eddie Irvine 471 okr. 1h28m12,438
2.
David Coulthard 271 okr. +0:00,313
3.
Mika Hakkinen 171 okr. +0:22,282
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +2 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F399 | 71 | 1h28m12,438 | 1 | |
2 | = | David Coulthard 2 | McLaren MP4/14 | 71 | +0:00,313 | 1 | |
3 | -2 | Mika Hakkinen 1 | McLaren MP4/14 | 71 | +0:22,282 | 1 | |
4 | = | Heinz-Harald Frentzen 8 | Jordan 199 | 71 | +0:52,803 | 1 | |
5 | +5 | Alex Wurz 10 | Benetton B199 | 71 | +1:06,358 | 1 | |
6 | +10 | Pedro Diniz 12 | Sauber C18 | 71 | +1:10,933 | 2 | |
7 | +6 | Jarno Trulli 19 | Prost AP02 | 70 | +1 okr. | 1 | |
8 | +3 | Damon Hill 7 | Jordan 199 | 70 | +1 okr. | 1 | |
9 | -2 | Mika Salo 3 | Ferrari F399 | 70 | +1 okr. | 2 | |
10 | +8 | Olivier Panis 18 | Prost AP02 | 70 | +1 okr. | 1 | |
11 | +11 | Marc Gene 21 | Minardi M01 | 70 | +1 okr. | 1 | |
12 | = | Giancarlo Fisichella 9 | Benetton B199 | 68 | +3 okr. | 1 | |
13 | +6 | Luca Badoer 20 | Minardi M01 | 68 | +3 okr. | 3 | |
14 | -8 | Johnny Herbert 17 | Stewart SF3 | 67 | +4 okr. | 2 | |
15 | = | Ricardo Zonta 23 | BAR 001 | 63 | +8 okr. | 1 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Rubens Barrichello 16 | Stewart SF3 | 55 | silnik | 1 | |||
Jean Alesi 11 | Sauber C18 | 49 | brak paliwa | 1 | |||
Pedro de la Rosa 14 | Arrows A20 | 38 | poślizg | 1 | |||
Alessandro Zanardi 5 | Williams FW21 | 35 | brak paliwa | 0 | |||
Jacques Villeneuve 22 | BAR 001 | 34 | półoś napędowa | 0 | |||
Toranosuke Takagi 15 | Arrows A20 | 25 | silnik | 0 | |||
Ralf Schumacher 6 | Williams FW21 | 8 | poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Mika Hakkinen (McLaren MP4/14) - 1:12,107 na 39 okr.