GROSSER MOBIL 1 PREIS VON DEUTSCHLAND 1999
Hockenheimring01 sierpnia

Długość toru: 6,823 kmLiczba okrążeń: 45Pełny dystans: 307,035 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:41,838 - Mika Hakkinen (McLaren MP4/13), 1998Najszybsze okrążenie wyścigu1:45,747 - Gerhard Berger (Benetton B197), 1997Największa średnia prędkość wyścigu227,997 km/h - Mika Hakkinen (McLaren MP4/13), 1998
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Eddie Irvine 445 okr. 1h21m58,594
2.
Mika Salo 345 okr. +0:01,007
3.
Heinz-Harald Frentzen 845 okr. +0:05,195
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +4 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F399 | 45 | 1h21m58,594 | 1 | |
2 | +2 | Mika Salo 3 | Ferrari F399 | 45 | +0:01,007 | 1 | |
3 | -1 | Heinz-Harald Frentzen 8 | Jordan 199 | 45 | +0:05,195 | 1 | |
4 | +7 | Ralf Schumacher 6 | Williams FW21 | 45 | +0:12,809 | 1 | |
5 | -2 | David Coulthard 2 | McLaren MP4/14 | 45 | +0:16,823 | 3 | |
6 | +1 | Olivier Panis 18 | Prost AP02 | 45 | +0:29,879 | 2 | |
7 | +6 | Alex Wurz 10 | Benetton B199 | 45 | +0:33,333 | 1 | |
8 | +13 | Jean Alesi 11 | Sauber C18 | 45 | +1:11,291 | 3 | |
9 | +6 | Marc Gene 21 | Minardi M01 | 45 | +1:48,318 | 1 | |
10 | +9 | Luca Badoer 20 | Minardi M01 | 44 | +1 okr. | 1 | |
11 | +6 | Johnny Herbert 17 | Stewart SF3 | 40 | +5 okr. | 1 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Pedro de la Rosa 14 | Arrows A20 | 37 | wypadek | 1 | |||
Mika Hakkinen 1 | McLaren MP4/14 | 25 | opona/wypadek | 1 | |||
Alessandro Zanardi 5 | Williams FW21 | 21 | dyferencjał | 0 | |||
Ricardo Zonta 23 | BAR 001 | 20 | silnik | 1 | |||
Toranosuke Takagi 15 | Arrows A20 | 15 | silnik | 0 | |||
Damon Hill 7 | Jordan 199 | 13 | wycofał się/hamulce | 0 | |||
Jarno Trulli 19 | Prost AP02 | 10 | silnik | 0 | |||
Giancarlo Fisichella 9 | Benetton B199 | 7 | zawieszenie | 1 | |||
Rubens Barrichello 16 | Stewart SF3 | 6 | hydraulika | 0 | |||
Jacques Villeneuve 22 | BAR 001 | 0 | kolizja z Dinizem | 0 | |||
Pedro Diniz 12 | Sauber C18 | 0 | kolizja z Villeneuve'em | 0 |
Najszybsze okrażenie: David Coulthard (McLaren MP4/14) - 1:45,270 na 43 okr.