MARLBORO MAGYAR NAGYDIJ 1999
Hungaroring15 sierpnia

Długość toru: 3,972 kmLiczba okrążeń: 77Pełny dystans: 305,844 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:14,631 - Alain Prost (Williams FW15C), 1993Najszybsze okrążenie wyścigu1:18,308 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu174,062 km/h - Michael Schumacher (Ferrari F300), 1998
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Mika Hakkinen 177 okr. 1h46m23,536
2.
David Coulthard 277 okr. +0:09,706
3.
Eddie Irvine 477 okr. +0:27,228
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Mika Hakkinen 1 | McLaren MP4/14 | 77 | 1h46m23,536 | 2 | |
2 | +1 | David Coulthard 2 | McLaren MP4/14 | 77 | +0:09,706 | 2 | |
3 | -1 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F399 | 77 | +0:27,228 | 2 | |
4 | +1 | Heinz-Harald Frentzen 8 | Jordan 199 | 77 | +0:31,815 | 2 | |
5 | +3 | Rubens Barrichello 16 | Stewart SF3 | 77 | +0:43,808 | 1 | |
6 | = | Damon Hill 7 | Jordan 199 | 77 | +0:55,726 | 2 | |
7 | = | Alex Wurz 10 | Benetton B199 | 77 | +1:01,012 | 2 | |
8 | +5 | Jarno Trulli 19 | Prost AP02 | 76 | +1 okr. | 2 | |
9 | +7 | Ralf Schumacher 6 | Williams FW21 | 76 | +1 okr. | 2 | |
10 | +4 | Olivier Panis 18 | Prost AP02 | 76 | +1 okr. | 1 | |
11 | -1 | Johnny Herbert 17 | Stewart SF3 | 76 | +1 okr. | 1 | |
12 | +6 | Mika Salo 3 | Ferrari F399 | 75 | +2 okr. | 1 | |
13 | +4 | Ricardo Zonta 23 | BAR 001 | 75 | +2 okr. | 3 | |
14 | +5 | Luca Badoer 20 | Minardi M01 | 75 | +2 okr. | 2 | |
15 | +5 | Pedro de la Rosa 14 | Arrows A20 | 75 | +2 okr. | 2 | |
16 | -5 | Jean Alesi 11 | Sauber C18 | 74 | +3 okr. | 3 | |
17 | +5 | Marc Gene 21 | Minardi M01 | 74 | +3 okr. | 1 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Jacques Villeneuve 22 | BAR 001 | 60 | sprzęgło | 3 | |||
Giancarlo Fisichella 9 | Benetton B199 | 52 | silnik | 2 | |||
Toranosuke Takagi 15 | Arrows A20 | 26 | układ przeniesienia napędu | 1 | |||
Pedro Diniz 12 | Sauber C18 | 19 | poślizg | 0 | |||
Alessandro Zanardi 5 | Williams FW21 | 10 | dyferencjał | 0 |
Najszybsze okrażenie: David Coulthard (McLaren MP4/14) - 1:20,699 na 69 okr.