GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 1975
Nürburgring03 sierpnia

Długość toru: 22,835 kmLiczba okrążeń: 14Pełny dystans: 319,690 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne7:00,800 - Niki Lauda (Ferrari 312B3), 1974Najszybsze okrążenie wyścigu7:11,100 - Jody Scheckter (Tyrrell 007), 1974Największa średnia prędkość wyścigu184,191 km/h - Jackie Stewart (Tyrrell 003), 1971
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Carlos Reutemann 714 okr. 1h41m14,100
2.
Jacques Laffite 2114 okr. +1:37,700
3.
Niki Lauda 1214 okr. +2:23,300
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +9 | Carlos Reutemann 7 | Brabham BT44B | 14 | 1h41m14,100 | 0 | |
2 | +13 | Jacques Laffite 21 | Williams FW04 | 14 | +1:37,700 | 0 | |
3 | -2 | Niki Lauda 12 | Ferrari 312T | 14 | +2:23,300 | 0 | |
4 | +12 | Tom Pryce 16 | Shadow DN5 | 14 | +3:31,400 | 0 | |
5 | +16 | Alan Jones 22 | Hill GH1 | 14 | +3:50,300 | 0 | |
6 | +18 | Gijs van Lennep 19 | Ensign N175 | 14 | +5:05,500 | 0 | |
7 | +18 | Lella Lombardi 29 | March 751 | 14 | +7:30,400 | 0 | |
8 | +15 | Harald Ertl 25 | Hesketh 308 | 14 | +7:40,900 | 0 | |
9 | -5 | Patrick Depailler 4 | Tyrrell 007 | 13 | +1 okr. | 0 | |
10 | +3 | Mario Andretti 27 | Parnelli VPJ4 | 12 | +2 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
James Hunt 24 | Hesketh 308B | 10 | koło | 0 | |||
Clay Regazzoni 11 | Ferrari 312T | 9 | silnik | 0 | |||
Tony Brise 23 | Hill GH1 | 9 | wypadek | 0 | |||
Jody Scheckter 3 | Tyrrell 007 | 7 | opona/wypadek | 0 | |||
Jean-Pierre Jarier 17 | Shadow DN5 | 7 | opona | 0 | |||
Carlos Pace 8 | Brabham BT44B | 5 | zawieszenie | 0 | |||
Wilson Fittipaldi 30 | Copersucar FD03 | 4 | silnik | 0 | |||
Hans-Joachim Stuck 10 | March 751 | 3 | silnik | 0 | |||
Emerson Fittipaldi 1 | McLaren M23 | 3 | zawieszenie | 0 | |||
Vittorio Brambilla 9 | March 751 | 3 | zawieszenie | 0 | |||
John Watson 6 | Lotus 72E | 2 | zawieszenie | 0 | |||
Ronnie Peterson 5 | Lotus 72E | 1 | sprzęgło | 0 | |||
Mark Donohue 28 | March 751 | 1 | opona | 0 | |||
Jochen Mass 2 | McLaren M23 | 0 | wypadek | 0 |
Najszybsze okrażenie: Clay Regazzoni (Ferrari 312T) - 7:06,400 na 7 okr.