GRAN PREMIO DI SAN MARINO 1981
Autodromo Enzo e Dino Ferrari03 maja

Długość toru: 5,04 kmLiczba okrążeń: 60Pełny dystans: 302,400 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:33,988 - Rene Arnoux (Renault RE25), 1980Najszybsze okrążenie wyścigu1:36,089 - Alan Jones (Williams FW07B), 1980Największa średnia prędkość wyścigu184,906 km/h - Nelson Piquet (Brabham BT49), 1980
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Nelson Piquet 560 okr. 1h51m23,970
2.
Riccardo Patrese 2960 okr. +0:04,580
3.
Carlos Reutemann 260 okr. +0:06,340
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +4 | Nelson Piquet 5 | Brabham BT49C | 60 | 1h51m23,970 | 0 | |
2 | +7 | Riccardo Patrese 29 | Arrows A3 | 60 | +0:04,580 | 0 | |
3 | -1 | Carlos Reutemann 2 | Williams FW07C | 60 | +0:06,340 | 0 | |
4 | +9 | Hector Rebaque 6 | Brabham BT49C | 60 | +0:22,890 | 0 | |
5 | +1 | Didier Pironi 28 | Ferrari 126CK | 60 | +0:25,870 | 0 | |
6 | +8 | Andrea de Cesaris 8 | McLaren M29F | 60 | +1:06,610 | 0 | |
7 | -6 | Gilles Villeneuve 27 | Ferrari 126CK | 60 | +1:41,970 | 0 | |
8 | -5 | Rene Arnoux 16 | Renault RE27B | 59 | +1 okr. | 0 | |
9 | +12 | Marc Surer 14 | Ensign N180B | 59 | +1 okr. | 0 | |
10 | -3 | John Watson 7 | McLaren MP4/1 | 58 | +2 okr. | 0 | |
11 | +5 | Patrick Tambay 33 | Theodore TY01 | 58 | +2 okr. | 0 | |
12 | -4 | Alan Jones 1 | Williams FW07C | 58 | +2 okr. | 0 | |
13 | +11 | Slim Borgudd 10 | ATS D4 | 57 | +3 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Jean-Pierre Jabouille 25 | Ligier JS17 | 45 | niesklasyfikowany | 0 | |||
Eliseo Salazar 17 | March 811 | 38 | poślizg | 0 | |||
Michele Alboreto 4 | Tyrrell 010 | 31 | kolizja z Gabbianim | 0 | |||
Beppe Gabbiani 32 | Osella FA1B | 31 | kolizja z Alboreto | 0 | |||
Bruno Giacomelli 23 | Alfa Romeo 179C | 28 | kolizja z Cheeverem | 0 | |||
Eddie Cheever 3 | Tyrrell 010 | 28 | kolizja z Giacomellim | 0 | |||
Mario Andretti 22 | Alfa Romeo 179C | 26 | skrzynia biegów | 0 | |||
Keke Rosberg 20 | Fittipaldi F8C | 14 | silnik | 0 | |||
Jacques Laffite 26 | Ligier JS17 | 7 | zawieszenie | 0 | |||
Alain Prost 15 | Renault RE22B | 3 | skrzynia biegów | 0 | |||
Miguel Angel Guerra 31 | Osella FA1B | 0 | poślizg/kolizja z Salazarem | 0 |
Najszybsze okrażenie: Gilles Villeneuve (Ferrari 126CK) - 1:48,064 na 46 okr.