KRONENBOURG GRAN PREMIO DI SAN MARINO 1988
Autodromo Enzo e Dino Ferrari01 maja

Długość toru: 5,04 kmLiczba okrążeń: 60Pełny dystans: 302,400 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:25,050 - Ayrton Senna (Lotus 98T), 1986Najszybsze okrążenie wyścigu1:28,667 - Nelson Piquet (Williams FW11), 1986Największa średnia prędkość wyścigu194,562 km/h - Nigel Mansell (Williams FW11B), 1987
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Ayrton Senna 1260 okr. 1h32m41,264
2.
Alain Prost 1160 okr. +0:02,334
3.
Nelson Piquet 159 okr. +1 okr.
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Ayrton Senna 12 | McLaren MP4/4 | 60 | 1h32m41,264 | 0 | |
2 | = | Alain Prost 11 | McLaren MP4/4 | 60 | +0:02,334 | 0 | |
3 | = | Nelson Piquet 1 | Lotus 100T | 59 | +1 okr. | 0 | |
4 | +4 | Thierry Boutsen 20 | Benetton B188 | 59 | +1 okr. | 0 | |
5 | = | Gerhard Berger 28 | Ferrari F1-87/88C | 59 | +1 okr. | 0 | |
6 | -2 | Alessandro Nannini 19 | Benetton B188 | 59 | +1 okr. | 0 | |
7 | = | Eddie Cheever 18 | Arrows A10B | 59 | +1 okr. | 0 | |
8 | +4 | Satoru Nakajima 2 | Lotus 100T | 59 | +1 okr. | 0 | |
9 | +5 | Derek Warwick 17 | Arrows A10B | 58 | +2 okr. | 0 | |
10 | +3 | Philippe Streiff 14 | AGS JH23 | 58 | +2 okr. | 0 | |
11 | +7 | Luis Perez-Sala 24 | Minardi M188 | 58 | +2 okr. | 0 | |
12 | +7 | Yannick Dalmas 29 | Lola LC88 | 58 | +2 okr. | 0 | |
13 | -7 | Riccardo Patrese 6 | Williams FW12 | 58 | +2 okr. | 0 | |
14 | +9 | Jonathan Palmer 3 | Tyrrell 017 | 58 | +2 okr. | 0 | |
15 | +5 | Mauricio Gugelmin 15 | March 881 | 58 | +2 okr. | 0 | |
16 | +6 | Adrian Campos 23 | Minardi M188 | 57 | +3 okr. | 0 | |
17 | -2 | Philippe Alliot 30 | Lola LC88 | 57 | +3 okr. | 0 | |
18 | -8 | Michele Alboreto 27 | Ferrari F1-87/88C | 54 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Stefano Modena 33 | EuroBrun ER188 | 52 | niesklasyfikowany | 0 | |||
Julian Bailey 4 | Tyrrell 017 | 48 | skrzynia biegów | 0 | |||
Nigel Mansell 5 | Williams FW12 | 42 | silnik | 0 | |||
Gabriele Tarquini 31 | Coloni FC188 | 40 | układ paliwowy | 0 | |||
Alex Caffi 36 | Dallara BMS188 | 18 | skrzynia biegów | 0 | |||
Piercarlo Ghinzani 9 | Zakspeed 881 | 16 | skrzynia biegów | 0 | |||
Ivan Capelli 16 | March 881 | 2 | skrzynia biegów | 0 | |||
Andrea de Cesaris 22 | Rial ARC1 | 0 | zawieszenie | 0 |
Najszybsze okrażenie: Alain Prost (McLaren MP4/4) - 1:29,685 na 53 okr.