GROSSER MOBIL 1 PREIS VON DEUTSCHLAND 1990
Hockenheimring29 lipca

Długość toru: 6,802 kmLiczba okrążeń: 45Pełny dystans: 306,090 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Ayrton Senna 2745 okr. 1h20m47,164
2.
Alessandro Nannini 1945 okr. +0:06,520
3.
Gerhard Berger 2845 okr. +0:08,553
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Ayrton Senna 27 | McLaren MP4/5B | 45 | 1h20m47,164 | 0 | |
2 | +7 | Alessandro Nannini 19 | Benetton B190 | 45 | +0:06,520 | 0 | |
3 | -1 | Gerhard Berger 28 | McLaren MP4/5B | 45 | +0:08,553 | 0 | |
4 | -1 | Alain Prost 1 | Ferrari F1-90B | 45 | +0:45,270 | 0 | |
5 | = | Riccardo Patrese 6 | Williams FW13B | 45 | +0:48,028 | 0 | |
6 | = | Thierry Boutsen 5 | Williams FW13B | 45 | +1:21,491 | 0 | |
7 | +3 | Ivan Capelli 16 | Leyton House CG901 | 44 | +1 okr. | 0 | |
8 | +8 | Derek Warwick 11 | Lotus 102 | 44 | +1 okr. | 0 | |
9 | +9 | Alex Caffi 10 | Arrows A11B | 44 | +1 okr. | 0 | |
10 | +12 | Nicola Larini 25 | Ligier JS33B | 43 | +2 okr. | 0 | |
11 | -3 | Jean Alesi 4 | Tyrrell 019 | 40 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
J.J. Lehto 36 | Onyx ORE-2 | 39 | niesklasyfikowany | 0 | |||
Eric Bernard 29 | Lola 90 | 35 | pompa paliwowa | 0 | |||
Aguri Suzuki 30 | Lola 90 | 33 | sprzęgło | 0 | |||
Satoru Nakajima 3 | Tyrrell 019 | 24 | silnik | 0 | |||
Nelson Piquet 20 | Benetton B190 | 23 | silnik | 0 | |||
Pierluigi Martini 23 | Minardi M190 | 20 | silnik | 0 | |||
Gregor Foitek 35 | Onyx ORE-2 | 19 | poślizg | 0 | |||
Nigel Mansell 2 | Ferrari F1-90B | 15 | uszkodzone skrzydło | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 15 | Leyton House CG901 | 12 | silnik | 0 | |||
David Brabham 7 | Brabham BT59 | 12 | silnik | 0 | |||
Michele Alboreto 9 | Arrows A11B | 10 | silnik | 0 | |||
Martin Donnelly 12 | Lotus 102 | 1 | sprzęgło | 0 | |||
Stefano Modena 8 | Brabham BT59 | 0 | sprzęgło | 0 | |||
Emanuele Pirro 21 | Dallara BMS190 | 0 | kolizja z Brabhamem | 0 | |||
Zdyskwalifikowani | |||||||
Philippe Alliot 26 | Ligier JS33B | 0 | 0 |
Najszybsze okrażenie: Thierry Boutsen (Williams FW13B) - 1:45,602 na 31 okr.