GRAN PREMIO MARLBORO DE ESPANA 1998
Circuit de Barcelona-Catalunya10 maja

Długość toru: 4,728 kmLiczba okrążeń: 65Pełny dystans: 307,320 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:16,525 - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997Najszybsze okrążenie wyścigu1:22,242 - Giancarlo Fisichella (Jordan 197), 1997Największa średnia prędkość wyścigu200,396 km/h - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Mika Hakkinen 865 okr. 1h33m37,621
2.
David Coulthard 765 okr. +0:09,439
3.
Michael Schumacher 365 okr. +0:47,094
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/13 | 65 | 1h33m37,621 | 2 | |
2 | = | David Coulthard 7 | McLaren MP4/13 | 65 | +0:09,439 | 2 | |
3 | = | Michael Schumacher 3 | Ferrari F300 | 65 | +0:47,094 | 3 | |
4 | +1 | Alex Wurz 6 | Benetton B198 | 65 | +1:02,538 | 2 | |
5 | +4 | Rubens Barrichello 18 | Stewart SF2 | 64 | +1 okr. | 2 | |
6 | +4 | Jacques Villeneuve 1 | Williams FW20 | 64 | +1 okr. | 2 | |
7 | = | Johnny Herbert 15 | Sauber C17 | 64 | +1 okr. | 2 | |
8 | +5 | Heinz-Harald Frentzen 2 | Williams FW20 | 63 | +2 okr. | 3 | |
9 | +7 | Jarno Trulli 12 | Prost AP01 | 63 | +2 okr. | 2 | |
10 | +4 | Jean Alesi 14 | Sauber C17 | 63 | +2 okr. | 2 | |
11 | = | Ralf Schumacher 10 | Jordan 198 | 63 | +2 okr. | 2 | |
12 | +6 | Jan Magnussen 19 | Stewart SF2 | 63 | +2 okr. | 2 | |
13 | +8 | Toranosuke Takagi 21 | Tyrrell 026 | 63 | +2 okr. | 2 | |
14 | +6 | Shinji Nakano 22 | Minardi M198 | 63 | +2 okr. | 2 | |
15 | +4 | Esteban Tuero 23 | Minardi M198 | 63 | +2 okr. | 3 | |
16 | -4 | Olivier Panis 11 | Prost AP01 | 60 | +5 okr. | 2 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Damon Hill 9 | Jordan 198 | 46 | silnik | 2 | |||
Giancarlo Fisichella 5 | Benetton B198 | 28 | kolizja z Irvine'em | 1 | |||
Eddie Irvine 4 | Ferrari F300 | 28 | kolizja z Fisichellą | 1 | |||
Mika Salo 17 | Arrows A19 | 21 | silnik | 0 | |||
Pedro Diniz 16 | Arrows A19 | 20 | silnik | 0 |
Najszybsze okrażenie: Mika Hakkinen (McLaren MP4/13) - 1:24,275 na 25 okr.