GRAN PREMIO CAMPARI D'ITALIA 1998
Autodromo Nazionale di Monza13 września

Długość toru: 5,77 kmLiczba okrążeń: 53Pełny dystans: 305,810 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:21,114 - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:23,575 - Damon Hill (Williams FW15C), 1993Największa średnia prędkość wyścigu207,527 km/h - Niki Lauda (Brabham BT46), 1978
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michael Schumacher 353 okr. 1h17m09,672
2.
Eddie Irvine 453 okr. +0:37,977
3.
Ralf Schumacher 1053 okr. +0:41,152
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Michael Schumacher 3 | Ferrari F300 | 53 | 1h17m09,672 | 0 | |
2 | +3 | Eddie Irvine 4 | Ferrari F300 | 53 | +0:37,977 | 0 | |
3 | +3 | Ralf Schumacher 10 | Jordan 198 | 53 | +0:41,152 | 0 | |
4 | -1 | Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/13 | 53 | +0:55,671 | 0 | |
5 | +3 | Jean Alesi 14 | Sauber C17 | 53 | +1:01,872 | 0 | |
6 | +8 | Damon Hill 9 | Jordan 198 | 53 | +1:06,688 | 0 | |
7 | +5 | Heinz-Harald Frentzen 2 | Williams FW20 | 52 | +1 okr. | 0 | |
8 | +3 | Giancarlo Fisichella 5 | Benetton B198 | 52 | +1 okr. | 0 | |
9 | +10 | Toranosuke Takagi 21 | Tyrrell 026 | 52 | +1 okr. | 0 | |
10 | +3 | Rubens Barrichello 18 | Stewart SF2 | 52 | +1 okr. | 0 | |
11 | +11 | Esteban Tuero 23 | Minardi M198 | 51 | +2 okr. | 0 | |
12 | +6 | Ricardo Rosset 20 | Tyrrell 026 | 51 | +2 okr. | 0 | |
13 | -3 | Jarno Trulli 12 | Prost AP01 | 50 | +3 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Jos Verstappen 19 | Stewart SF2 | 39 | skrzynia biegów | 0 | |||
Jacques Villeneuve 1 | Williams FW20 | 37 | poślizg | 0 | |||
Mika Salo 17 | Arrows A19 | 32 | przepustnica | 0 | |||
Alex Wurz 6 | Benetton B198 | 24 | skrzynia biegów | 0 | |||
David Coulthard 7 | McLaren MP4/13 | 16 | silnik | 0 | |||
Olivier Panis 11 | Prost AP01 | 15 | wibracje/wycofał się | 0 | |||
Shinji Nakano 22 | Minardi M198 | 13 | silnik | 0 | |||
Johnny Herbert 15 | Sauber C17 | 12 | poślizg | 0 | |||
Pedro Diniz 16 | Arrows A19 | 10 | poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Mika Hakkinen (McLaren MP4/13) - 1:25,139 na 45 okr.