LiGNA: Okrążenie toru z Sergim - Catalunya
Barcelona to tor wymagający technicznie, z szybkimi zakrętami i dużą przyczepnością
23.03.0817:27
2997wyświetlenia

Barcelona to tor wymagający technicznie, z szybkimi zakrętami i dużą przyczepnością. To oznacza, że musimy wytrzymywać bardzo silne przeciążenia boczne, dochodzące do 4G. Pierwszy bardzo ważny moment przychodzi już po starcie: przed prawym zakrętem Elf musimy zwolnić z ponad 300 km/h do 120 km/h. Prawdziwy "opór". Za kolejnym, lewym zakrętem, mamy bardzo szybki prawy łuk o nazwie Curvone Renault. Przejeżdżamy go na piątym biegu, z prędkością około 255 km/h.
Na krótkiej prostej przyspieszamy do 290 km/h, przed redukcją do dwójki na wejściu w zakręt Repsol (prędkość około 120 km/h). Nawrót Seat jest najwolniejszym miejscem na torze - przejeżdżamy go z prędkością 85 km/h. Na wyjściu przyspieszamy, nawrót przechodzi w lekki łuk. Przed kolejnym hamowaniem, do lewego zakrętu Würth, rozpędzamy się do ponad 250 km/h. Krótka prosta pod górę prowadzi do zakrętu Campsa. Bardzo ważne jest przejechanie go z możliwie największą prędkością, na czwartym biegu.
Najeżdżamy na "tarkę" i na wyjściu z zakrętu osiągamy około 200 km/h. Po prostej Nissan, na której rozpędzamy się do 295 km/h, hamujemy do bardzo wolnego i nierównego nawrotu La Caixa, za którym jest kolejny nawrót - Banc de Sabadell. Oba zakręty przejeżdżamy na drugim biegu. Wjeżdżamy w nowo przebudowana sekwencje zakrętów prawy-lewy-prawy. Redukujemy do 2 biegu i skręcamy w prawo. Następnie zakręt w lewo i redukcja do jedynki. Rozpędzamy sie na wyjściu z szykany, i wjeżdżamy na prostą start - meta.
Okrążenie toru z Sergim (video)
KOMENTARZE